חיפוש

כל עונות השנה – 3 פתרונות שיעזרו לכם לשמור על ריהוט הגינה בחורף הקרוב

מדינת ישראל חמה ברוב השנה לעומת מדינות אחרות והתושבים בה מאוד אוהבים להשקיע בגינה שלהם, אם יש להם כזאת. רוב האנשים שמשקיעים בגינה או במרפסת שלהם משקיעים לא מעט כסף כדי להפוך את פיסת גן עדן שלהם למקום המושלם בצורה מסוגננת ומפנקת.

השאיפה היא שהרהיטים יחזיקו לאורך זמן וגם יעברו את עונות השנה בשלום, גם בעונת החורף. הנה כמה פתרונות שיעזרו לכם לשמור על הריהוט שלכם גם בתקופות גשומות וקרות.

 

כסו אותם

כמו כל דבר, כל חומר מגיב אחרת לתנאים של מזג האוויר. ריהוט גן יכול להיות מורכב מכמה חומרים שונים, כמו עץ, מתכת, אלומיניום, ראטן ועוד. אם יש לכם ריהוט מאלומיניום, עשיתם בחירה נכונה כי מדובר באחד מהחומרים החזקים ביותר. לרהיטים כמו אלומיניום, אין תחזוקה מיוחדת מידי, פריט לניגוב מידי פעם להסרה של לכלוך או אבק.

בחורף למשל, גם אם יש לכם שולחן עגול, תוכלו להשיג כיסוי שולחן שיגן על השולחן שלכם מפני מזג האוויר. כיסוי לשולחן גינה עגול לגמרי יעשה את העבודה ויגן על השולחן שלכם בצורה המיטבית מפני תנאי מזג האוויר. כיסוי גן הוא חלק חובה לשמירה על הריהוט שלכם מפני מזג האוויר, גם בעונות חמות וגם בעונות הקרות והגשומות.

 

נקו אותם

חשוב מאוד לשמור על הרהיטים שלכם נקיים מאבק ולכלוך שיכול להצטבר עליהם, לא משנה על איזה רהיט מדובר. לכלוך ופסולת יכול להביא ריהוט לצמיחה של טחב או עובש ולהשאיר אותם ככה עד הפעם הבאה שנרצה להשתמש בהם. תוכלו לנקות אותם בפשטות באמצעות ספוג או מברשת עם סבון ומים והניחו להם להתייבש.

חומרים העשויים מעץ צריכים להתנקות על ידי חומרים מיוחדים או מטליות לחות כדי לא להרוס את העץ ולפגוע באחריות וגם לא לגרום נזק לשכבות השמן שיש על עץ. מחפשים פתרונות לשמירה על הריהוט? היכנסו עכשיו אל גו גוד ותמצאו את הפתרון המעולה לשמירה על הריהוט שלכם.

 

אחסנו אותם

במקרים של מזג האוויר קשה במיוחד, חשוב שיהיה לכם מקום אחסון לרהיטים שלכם. מקומות כמו מחסן אחסון, מרתף או חנייה יכולים להוות לכם פתרון במצבים קשים.

אם יש לכם מרפסת מקורה או פרגולה, הם גם יסייעו לכם בהגנה על הרהיטים שלכם ולעזור לכם באפשרות אחסון. פריטי נוי כמו כריות למשל, עדיף לאחסן בקופסאות אחסון, כך תוכלו לשמור עליהם נקיים ומאורגנים עד הפעם הבאה שתרצו להשתמש בהם.

 

לסיכום

ריהוט גן יכול לעלות לא מעט כסף. כדי לשמור על הריהוט שלנו גם בקיץ הקיצוני וגם בחורפים קשים, נצטרך קודם כל לדאוג לכיסויים לפריטים השונים, דבר העוזר לשמור עליהם ועל האיכות שלהם. מלבד זאת, חשוב לשמור על הניקיון ולמנוע צמיחה של עובש או של טחב. אם יש לכם מקום אחסון, גם זה יהיה מאוד מועיל במצבי קיצון של מזג האוויר.

ריהוט גן

אולי יעניין אותך גם

כיסא ארגונומי
רהיטים
מה הוא כיסא ארגונומי?

נמאס לכם לבלות שעות ארוכות בכיסא ולסבול מכאבים בגב? תשמחו לשמוע שיש לכך פתרון! בעזרת כיסא ארגונומי איכותי תוכלו למנוע מראש את כאבי הגב שלכם

קרא עוד »
מיטה
רהיטים
מה היא מיטה אורגנית?

המיטה הקודמת עשתה את שלה? עברתם לדירה חדשה ואתם מרהטים את חדר השינה? התחלתם שינוי באורח החיים שלכם ואתם מעדיפים שגם הרהיטים שלכם יהיו אורגניים?

קרא עוד »