חיפוש

כל הציוד הנחוץ כדי לארגן על האש אגדי בבית שלכם

על האש זה עניין שדורש תכנון מקדים, וזה לא משנה אם אתם מתכננים להכין ארוחה רק למשפחה המצומצמת או לכמה חברים בלבד. אתם צריכים להשקיע באופן שווה בכל מצב. כדי שתוכלו להיות מוכנים עם כל הדברים הדרושים לכם מראש, כתבנו עבורכם מדריך שיציין בפניכם את כל הציוד שדרוש לכם כדי שתוכלו לארגן על האש באופן הטוב ביותר ללא פשרות.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי כתבנו אחרי שהכנו ערב על האש מפנק לכל החבר'ה שלנו בפעם הראשונה. זה היה כמה ימים לאחר שקנינו את הגריל הראשון שלנו ולא היה לנו ממש ידע בכל הנוגע לציוד שצריך להיות לצדו בעת ההכנה. כך שבעצם, מצאנו את עצמנו הולכים הלוך וחזור, מנסים לאלתר עם כלים שנמצאים במטבח כדי להכין את הבשרים בגלל המחסור בציוד החיוני. הדבר הביא אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את המודעות בנושא בקרב מתחילים בתחום.

 

פריט מספר 1 שאתם צריכים שיהיה לכם בבית כדי שיהיה על האש אגדי – רשת על מדף

אנחנו יודעים מה אתם אומרים עכשיו לעצמכם – מה הם רוצים מאתנו? הגריל שלנו מגיע עם רשת מובנית, למה שנצטרך רשת על מדף בנוסף לזו הקיימת? אז תלמדו מהטעויות שלנו ותבינו שאתם צריכים שיהיו לכם חלקים למנגל גז בזמינות. כן, גם אם מדובר בכאלו שכבר יש לכם. אנחנו למשל גילינו בשלב מאוחר מידי, שהרשת הנוכחית שיש לנו לא מתאימה לקיום אירוע בסדר גודל כמו שערכנו. אם הייתה לנו רשת נוספת, כזו שניתן להוסיף מלמעלה, היינו יכולים להוסיף קצת יותר בשרים בכל פעם.

 

פריט מספר 2 שאתם צריכים שיהיה לכם בבית כדי שיהיה על האש אגדי – תבנית פיירקס עם ידיות

אנחנו הכנו כמויות אדירות של בשר, ובכל פעם, מצאנו את עצמנו תרים אחר הצלחות של כל החבר'ה כדי להוריד את הבשר ישירות אל הצלחת. אם רק היינו יודעים מראש שתבנית פיירקס עם ידיות סיליקון תשנה לנו את החיים, היינו דואגים לכך. אפשר גם להשתמש בכל תבנית אחרת, למשל:

  • תבנית אלומיניום
  • קערת מתכת
  • תבנית קרמיקה ועוד

העיקר שתהיה תבנית שתוכל להכיל את הבשרים המוכנים.

 

פריט ציוד מספר 3 שאתם צריכים שיהיה לכם בבית כדי שיהיה על האש אגדי – 2 זוגות מלקחיים

אל תמצאו את עצמכם כמונו, מפילים כנפיים וחלקי עוף ובשר על הרצפה רק בגלל שהמזלג שלנו לא תופס אותם מספיק טוב. תדאגו מראש שיהיו לכם 2 זוגות מלקחיים, פשוט כי תמיד אחד הולך איכשהו לאיבוד. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם יכולים להעביר את הבשרים בקלות וללא מאמץ.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם לארגן את כל הציוד הנחוץ לעל האש אגדי בבית. מאחלים לכם בהצלחה!

נתח בשר

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »