חיפוש

הצבע הוא הכל! כך תתאימו את צבע המטבח לעיצוב המטבח

צבע הוא הכל כשמדובר בעיצוב מטבח. ערכת הצבעים של המטבח יכולה לתת את הטון לחדר כולו, לגרום לו להרגיש חם ומזמין או קר וסטרילי. בחירת הצבע המתאים למטבח שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הדרכה נכונה זו יכולה להיות חוויה מהנה ומתגמלת. במאמר זה נדון כיצד להתאים את צבע המטבח לעיצוב המטבח, תוך התמקדות במטבחים כפריים מודרניים ומטבחים כפריים לבנים.

 

1. שקול את העיצוב הכולל של המטבח

לפני בחירת ערכת צבעים למטבח, חשוב לקחת בחשבון את העיצוב הכולל של החלל. האם אתה הולך על מראה מודרני או תחושה מסורתית יותר? האם אתם משלבים אלמנטים כפריים או הולכים על עיצוב אלגנטי ומינימליסטי? גורמים אלה ישחקו תפקיד בקביעת ערכת הצבעים שתתאים ביותר למטבח שלך.

למטבח כפרי מודרני, שקול להשתמש בפלטת צבעים ניטרלית עם נקודות צבע. גוונים לבנים, אפורים ובז' יכולים לספק מראה נקי ומודרני, בעוד שכחולים, ירוקים וצהובים עמומים יכולים להוסיף מגע של חמימות ונעימות. בשביל מטבח כפרי לבן, שקול להשתמש בערכת צבעים מונוכרומטית עם גווני לבן, שמנת ובז'. זה ייצור מראה נצחי, קלאסי שלעולם לא ייצא מהאופנה.

מטבח כפרי לבן

2. בחרו ערכת צבעים המשלימה את הארונות והמשטחים שלכם

צבע הארונות והמשטחים שלך ישחק תפקיד משמעותי בקביעת ערכת הצבעים למטבח שלך. אם יש לכם ארונות ומשטחי עבודה כהים, שקול להשתמש בצבעים בהירים יותר על הקירות ו-backsplash כדי ליצור תחושת איזון. לעומת זאת, אם יש לך ארונות ומשטחי עבודה בהירים, שקלו להשתמש בצבעים כהים יותר על הקירות ו-backsplash כדי ליצור ניגודיות.

מטבח כפרי מודרני עם ארונות ומשטחי עבודה כים, שקול להשתמש בצבע אפור בהיר או בז' על הקירות וכחול או ירוק מושתק עבור ה-backsplash. כך תיצור תחושת איזון וחמימות בחלל. למטבח כפרי לבן עם ארונות ומשטחים בהירים, שקול להשתמש בצבע בז' או שמנת חמים על הקירות ובגוון כהה יותר של בז' או חום עבור ה-backsplash. זה ייצור מראה קלאסי ונצחי שלעולם לא ייצא מהאופנה.

 

3. שלבו אלמנטים טבעיים

שילוב אלמנטים טבעיים בעיצוב המטבח שלך יכול להוסיף חמימות ומרקם לחלל. שקול להשתמש בדגשי עץ, משטחי אבן וסיבים טבעיים כמו יוטה או סיסל בעיצוב המטבח שלך. אלמנטים אלו יכולים לעזור ליצור אווירה נעימה ומזמינה המושלמת למטבח כפרי מודרני או כפרי לבן.

למטבח כפרי מודרני, שקול להשתמש בשילוב של אלמנטים טבעיים ותעשייתיים. לדוגמה, אתה יכול לשלב משטח עץ עם מכשירי נירוסטה ו-backsplash בטון. זה ייצור מראה מודרני ותעשייתי שעדיין חם ומזמין. למטבח כפרי לבן, שקול להשתמש בשילוב של חומרים טבעיים כמו עץ ​​ואבן כדי ליצור תחושה נעימה וכפרית.

מטבח כפרי לבן

4. אל תפחד להתנסות עם צבע

למרות שחשוב לקחת בחשבון את העיצוב הכולל של המטבח שלך בעת בחירת ערכת צבעים, אל תפחד להתנסות עם צבע. הוספת פופ נועז של צבע למטבח שלך יכולה ליצור נקודת מיקוד ולהוסיף אישיות לחלל. שקול להשתמש בצבע כחול או ירוק בהיר על האי או אריח בדוגמת מודגש עבור ה-backsplash.

למטבח כפרי מודרני, שקול להשתמש בצבע נועז כמו אדום או כתום כמבטא. למטבח כפרי לבן, שקול להשתמש באריח או טפט בדוגמת מודגש כדי להוסיף עניין לחלל.

 

לסיכום

צבע הוא הכל בכל הקשור לעיצוב מטבח. על ידי התחשבות בעיצוב הכולל של החלל, בחירת ערכת צבעים המשלימה את הארונות והמשטחים שלכם, שילוב אלמנטים טבעיים והתנסות בצבע, תוכלו ליצור מטבח חם, מזמין ומושלם למטבח כפרי מודרני או לבן כפרי. . בעזרת הדרכה נכונה ומעט יצירתיות תוכלו ליצור מטבח פונקציונלי ויפה כאחד.

מטבח כפרי לבן

אולי יעניין אותך גם

מטבחון
מטבחים
כמה עולה שיש איכותי למטבח?

יש שעשויים לחשוב שהחלק החשוב ביותר במטבח הוא מכשירי החשמל, המקרר התנור וכו'. כשזה מגיע להכנת אוכל, אולי הם צודקים. אבל כשזה מגיע ליצירת האווירה

קרא עוד »
מטבחים
שיש לעיצוב הבית

מחפשים לחדש את הבית עם שיש? אולי בכלל עברתם דירה? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על סוגי שיש ולנסות לתת לכם מושג כיצד להתאים אותם

קרא עוד »