חיפוש

הארונית נראית ריקה? כך תסגננו אותה בקלות

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו חולפים אל מול הארונית שלנו שהתרוקנה מתוכן. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק איך נוכל לסגנן אותה בקלות ולהחזיר אותה לחיים. עברנו על מעל ל – 20 אתרי עיצוב ברחבי הרשת וליקטנו את האפשרויות הטובות ביותר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תוכלו לסגנן את הארונית שלכם בקלות.

 

דרך מספר 1 לסגנן את הארונית בקלות: באמצעות הוספת מראה מעוצבת

אם אתם רוצים לשנות את הארונית שלכם ולגרום לה להיראות שיקית ויפה, עליכם להוסיף לה מראה מעוצבת. ראוי שתדעו כי עומדות בפניכם 3 אפשרויות בדרך זו. הנה פירוט קצר אודותיהן:

  • אפשרות מספר 1 – הוספה של מראה מעוצבת קטנה שעומדת על המדף
  • אפשרות מספר 2 – הדבקה של מראה על גבי הדלת החיצונית של הארונית
  • אפשרות מספר 3 – הוספה של מראה גדולה מעל הארונית

רגע לפני שתבחרו את המראה המתאימה עבורכם ביותר, עליכם לבדוק את המידות ולבחון כי היא אכן תתאים לארונית עצמה.

הדפסת תמונות

דרך מספר 2 לסגנן את הארונית בקלות: באמצעות הוספת תמונות

הדרך השנייה לסגנן את הארונית שלכם היא באמצעות הוספה של תמונות על גבי בלוקים. סביר להניח ששמעתם על הטרנד הייחודי שצפוי להישאר כאן. כלומר, התמונות שמודפסות על גבי בלוק עץ. אתם יכולים לבחור כמובן אילו תמונת יהיו מודפסות על גבי הבלוק. שכן, מדובר בהזמנה אישית ולא בהזמנה של תמונה קיימת בחנות. אנחנו בחרנו להדפיס כמה תמונות. למשל:

 

  • תמונה אחת מהטיול שלנו בהודו
  • תמונה משפחתית מהחג האחרון
  • תמונה של כל אחד מבני המשפחה

 

דרך מספר 3 לסגנן את הארונית בקלות: באמצעות צביעת הארונית

הדרך השלישית שתאפשר לכם לסגנן את הארונית בקלות היא באמצעות צביעה חיצונית שלה. ההמלצה שלנו היא להוציא את כל תכולת הארונית ולצבוע אותה בגוון בהיר כמו צבע פיסטוק, אפרסק או כל צבע אחר שמתאים לחלל שבו הארונית שלכם נמצאת. אנחנו צבענו אותה בשילוב של שני הצבעים שצוינו קודם לכן ואנו מרוצים מאוד מהריענון.

הדפסת תמונות

דרך מספר 4 לסגנן את הארונית בקלות: באמצעות הוספת מנורת ווינטג' קטנה

הדרך הרביעית שתאפשר לכם לסגנן את הארונית בקלות היא תוך הוספה של מנורת ווינטג' קטנה שתיתן טאץ' אחרון. מנורה מסוג זה ניתן להשיג באתרי אינטרנט שונים או בחנויות המנורות שבדרום תל אביב. מנורות מסוג זה עשויות להיות קצת קשות למציאה, אך הסיפוק במציאתן שווה כל רגע.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הם 4 הדברים שיאפשרו לכם לסגנן את הארונית ולהפוך אותה מארונית ריקה למלאת חיים. נאחל לכם בהזדמנות זו שתדעו לסגנן אותה על הצד הטוב ביותר. אם תרצו, אתם מוזמנים כמובן להעביר לנו תמונות של הארונית בסופו של ההליך. מי יודע? אולי נעלה את התמונה לאתר בהמשך.

הדפסת תמונות

אולי יעניין אותך גם