חיפוש

כיצד ניתן להוסיף נקודת מים בממ"ד

התקופה האחרונה לימדה את כולנו על החשיבות הרבה של חדר הממ"ד בבית. בעוד שאצל רבים מאיתנו הממ"ד הפך להיות מחסן קרוב, כיום כולם מבינים עד כמה חשוב שהממ"ד יהיה חדר שבו ניתן לשהות בצורה כמה שיותר נוחה לאורך זמן רב. אחד הדברים שיכולים לשדרג את הממ"ד שלכם זו הוספה של נקודת מים, וכאן נסביר לכם איך אפשר לעשות את זה.

 

נקודת מים בממ"ד

רבים מאיתנו הבינו רק בחודשים האחרונים עד כמה הממ"ד הוא דבר חשוב. שהייה ארוכה בממ"ד היא לא משהו שלקחנו בחשבון, אבל כיום כולנו מבינים שכמה שעות בממ"ד זה כבר לא תרחיש דמיוני. לאור זאת, הוספה של נקודת מים בממ"ד היא בהחלט משהו שכדאי לחשוב עליו. נקודה כזו תאפשר לכם לשהות לזמן ארוך בממ"ד בלי לצאת ממנו, ובלי להיות בסכנת התייבשות.

נקודת מים בממ_ד

נקודה סמויה או גלויה

האפשרות הראשונה שעומדת לרשותכם היא התקנה של נקודת מים סמויה בממ"ד. נקודה כזו תתחבר לצנרת הביתית שלכם מאחורי קירות הממ"ד וכך היא לא תפגע באסתטיות. החיסרון שיש בהתקנה הזו הוא שהיא אפשרית כל עוד הבית שלכם לא בנוי או נמצא בתהליכי שיפוץ, מה שמאפשר גישה לחלק הפנימי של הצנרת.

אחרת, תמיד תוכלו להתקין נקודת מים גלויה שפשוט מתחברת באופן גלוי לצנרת הביתית. נקודה כזו אמנם פחות אסתטית, אך בסופו של דבר אם מה שחשוב לכם זה חיבור של נקודת מים לממ"ד, גם הנקודה הגלויה מספקת לכם את זה. מה שעכשיו כדאי לדעת זה כמה תעלה התקנת נקודת מים.

 

כמה זה עולה לנו

העלות של התקנת נקודת מים בממ"ד תלויה במספר משתנים, ביניהם מצב הממ"ד, מיקום נקודת המים הקרובה ועוד שלל פרמטרים שבהם כל מקרה נידון לגופו. אנחנו מאפשרים לכם להתקין את הנקודה בעלות של החל מ800 ₪, כדי לאפשר לכם להנות מנקודת מים זמינה בממ"ד בלי לקרוע את הכיס.

 

בחירת בעל מקצוע איכותי

הדבר האחרון שחשוב לנו לומר לכם הוא לגבי בעל המקצוע שמבצע עבורכם את העבודה. בניגוד לעבודות אחרות בבת, עבודה בממ"ד היא כזו שצריכה לקחת בחשבון גם את הביטחון האישי שלכם. הממ"ד הוא המקום שאמור להגן עליכם בעת צרה, ולכן עליכם לוודא שהוא לא נפגע בשל ההתקנה. מתקין מקצועי גם ידע איך לספק לכם נקודת מים, אך גם יעשה את בצורה הבטוחה ביותר עבורכם.

 

לסיכום

התקנה של נקודת מים בממ"ד תאפשר לכם לשהות בו למשך זמן רב בצורה נוחה יותר. אם הבית שלכם נמצא בתהליך בנייה או שיפוץ הנקודה הזו תוכל להיות סמויה אולם במקרה שהממ"ד כבר מוכן תמיד אפשר להתקין נקודת מים גלויה שאמנם תראה קצת פחות טוב אבל תספק לכם חיבור זמין מים. המחיר של התקנת נקודת מים בממ"ד הוא החל מ800 ₪.

בחירת בעל מקצוע איכותי

אולי יעניין אותך גם

עלות לאיתור נזילות
אינסטלציה
כמה עולה לאתר נזילות?

כדי למנוע נזקים חשוב מאוד לאתר כמה שיותר מוקדם את הנזילה. בשביל זה כמובן תצטרכו לפנות למומחה או חברה לאיתור נזילות שיגבו ממכם סכום כסף

קרא עוד »