חיפוש

כיצד לבחור במגש אירוח המתאים לאירוע שלך – המדריך המלא 

בין אם אתם מקיימים אירוע באולם, בגן אירועים או מארחים בבית, מגש אירוח הוא אחד המרכיבים המשמעותיים בחוויית האירוח הכוללת. מגש מרשים ואיכותי מגוון בסוגי מאכלים, המוגש בצורה ויזואלית מוקפדת ומותאם לצרכי האורחים , עשוי להיות גולת הכותרת של האירוע, הן מבחינת הטעם והנראות, והן מבחינת היותו המוקד שסביבם נאספים האורחים. מגשי אירוח לאירועים מציעים הרבה יותר מאוכל משובח וטעים לחיך, הם מציעים חוויה קולינרית ייחודית.

 

פנינו ליניב שבח, השף קונדיטור הראשי בחברת ארטייסט, חברת קייטרינג המתמחה בעיצוב ובהגשת מגשי אירוח מותאמים אישית, שסיפק לנו את המדריך לבחירת מגש אירוח המתאים לאירוע שלכם.

התאימו את גודל המגש וסגנונו לאירוע

קחו בחשבון את החלל ומספר האורחים שאתם מצפים שיגיעו. מגש גדול מדי או קטן מדי יכול להיראות לא במקום, לכן הקדישו זמן כדי להעריך את הגודל והסגנון של האירוע.

 

בחרו את החומר ממנו עשוי המגש

סוג האירוע צריך להכתיב את סוג המגש שתבחרו. לדוגמה, אם אתם מציינים אירוע רשמי, ייתכן שתרצו לבחור בפלטה העשויה כסף או קריסטל.
אם אתם מתכננים אירוע עממי יותר, אולי תרצו לשקול פלטה מעץ או במבוק, ואולי פלסטיק שמוצע במגוון צבעים. אם אתם מציעים סושי, תוכלו להגישו בקערות במבוק מגשי אירוח ממתכת הם בחירה פופולרית מכיוון שהם מציעים מראה אלגנטי ומודרני. הם יכולים להיות עשויים ממגוון של מתכות, כולל נירוסטה, אלומיניום ונחושת. מגשי מתכת מגיעים במגוון צבעים וטקסטורות. מגשי אירוח מזכוכית יכולים להוסיף נופך של אלגנטיות לכל חלל. מגשי הזכוכית יכולים להיות שקופים או חלביים, וניתן לחרוט או לקשט אותם בעיצובים.

 

מהי צורת המגש שאתם מעדיפים?

מגשי אירוח מלבניים הם הצורה הנפוצה ביותר באירועים, מכיוון שהם רב-תכליתיים וקלים לשימוש. הם יכולים לשמש למגוון פריטים, החל ממשקאות וחטיפים ועד הגשת כריכונים ומאפים. מגשי אירוח עגולים מציעים מראה ייחודי ונותנים תחושה מודרנית ואלגנטית. מגשי אירוח אליפטיים הם בעלי מראה מסורתי וקלאסי יותר. מגשי אירוח מרובעים מציעים מראה עכשווי ומודרני יותר.

 

התאימו את סוג האוכל לגודל ולצורת המגש

הגודל והצורה של מגש האירוח יכולים להשפיע על סוג האוכל שתבחרו להגיש. לדוגמה, מגש עגול עשוי להתאים יותר להגשת מנות בודדות של מנות ראשונות, בעוד שמגש מלבני עשוי להתאים יותר להגשת מנות גדולות יותר של מנות ראשונות.פינגר פוד הוא בחירה פופולרית למגשי אירוח, מכיוון שהם קלים לאכילה ואינם דורשים כלים נוספים. שקלו אפשרויות שקל לאכול אותם, כמו מיני קישים, קציצות או שיפודים. תוכלו גם להוסיף כמה מטבלים ורטבים לאורחים כדי לשפר את הטעמים.

מתאבנים הם בחירה מצוינת למגשי אירוח, שכן הם מציעים לאורחים מגוון טעמים ומרקמים. כשאתם בוחרים מתאבנים, שקלו אפשרויות שניתן לאכול בקלות עם מזלג או קיסם, כמו פטריות ממולאות או ברוסקטות.

 

הציעו מגש קולינרי מוקפד ומושך עין

הגשה אטרקטיבית והנחת אוכל במגשי אירוח יכולה לעשות הבדל משמעותי בהצלחה הכוללת של אירוע. מגש המוצג בצורה מגוונת ואטרקטיבית יכול לשפר את האווירה, להפוך את האוכל למעורר תיאבון יותר וליצור חוויה בלתי נשכחת לאורחים. שקלו להשתמש בצבעים ובמרקמים שונים כדי ליצור מראה ויזואלי מעניין.

 

תכנון התקציב

מחירם של פלטות יכול לנוע בין שקלים בודדים לעשרות שקלים. אמנם אתם לא רוצים להתפשר על איכות, אבל גם לא רוצים להגזים בפלטה שאינה הכרחית לאירוע שלכם. כדי לבחור את מגש האירוח המתאים לאירוע שלכם, כדאי מאוד להשוות מחירים בחנויות החל בחנויות הכול לבית דרך סטוקים למיניהם וכלה בחנויות לכלי אוכל. הכול בהתאם לסוג האירוע, סגנונו ומגבלות התקציב.

מגש אירוח לאירוע שלכם

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »