חיפוש

3 יתרונות לשימוש בבוצ'ר לבשר במטבח הבית

תקופת הקורונה גרמה לעלייה משמעותית בצריכת הבשרים בבתי האב בישראל.

עם העלייה החדה הזו, הגיע גם השינוי בפריטי המטבח.

כשאנחנו אומרים פריטים, אנחנו מתכוונים לכך שאנשים רבים הכירו את סכיני השף שמותאמים לשימוש עם בשרים וכמובן שגם את הבוצ'רים שהם חלק בלתי נפרד מכל הליך ההכנה וההגשה.

בחרנו לציין בפניכם הפעם 3 יתרונות לשימוש בבוצ'ר לבשר במטבח הבית (למקרה שטרם גיליתם את היתרונות הללו בעצמכם).

להלן היתרונות שמצאנו די בקלות:

 

  1. עובר אתכם ממקום למקום

אתם לא צריכים למצוא את עצמכם חותים את הבשר על השיש או על שולחן מאולתר כשאתם מכינים את הבשר בשטח או בכל מקום שהוא לא המטבח הפרטי שלכם. הרי הבוצ'ר הוא כידוע, נייח. כך שאפשר פשוט להעביר אותו ממקום למקום. אם אתם אנשי טבע שאוהבים להכין על האש לחבר'ה, למשפחה או לעמיתים מהעבודה, אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו להרשים את כולם ביכולות הכנת הבשר שלכם, אבל לא רק. תוכלו לקחת אתכם לכל מקום את הבוצ'ר שלכם ולהראות לכולם את הבייבי שלכם (כן, אנחנו יודעים שאתם קוראים לבוצ'ר שלכם בייבי, אתם לא לבד) ולהרשים את כל הנוכחים.

 

  1. אתם יכולים לבחור את העיצוב ואת סוג העץ שמתאים לכם

כשאנחנו קונים קרש חיתוך פשוט לבית, אנחנו בדרך כלל מוצאים את עצמנו מתפשרים על קרש שניתן למצוא באחד מהמקומות הבאים:

  • סופר
  • חנות לכלי בית
  • פיצוציה ועוד

בזמן שבעת קנייה של בוצ'ר לבשר המצב קצת שונה. אם אתם קונים בוצ'רים וקרשי חיתוך מאתר או מחנות שמתמחה בתחום, אתם יכולים לבחור את הבוצ'ר שהכי מתאים לכם מבין מגוון רחב של עצים. אם לא די בכך, אתם יכולים גם לבחור את העיצוב שמתאים לכם. יש בוצ'רים שמגיעים בעיצובים מיוחדים ביותר, כאלו שכוללים שילוב של חומרים שונים עם צבעים עדינים שמשתלבים יפה מאוד עם עץ. אנחנו רואים באפשרות הזו כיתרון משמעותי, שכן, אם כבר קונים מוצר איכותי שרבים קוראים לו בייבי, הוא באמת צריך להיות הבייבי שלכם. שזה אומר בין היתר, שאתם מחליטים בדיוק איך הוא יראה.

 

  1. מרשים את כולם

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות כשאנחנו מארחים זה לשלוף את הבוצ'ר כדרך אגב מתוך הארון בזמן שכולם מסתכלים. יש מי שיחשבו שאנחנו עושים זאת בנונשלנט ולא מתוך כוונה תחילה. אבל מביני עניין בבשרים, יודעים שפוזה זה חלק נכבד בכל הנוגע לתחום. לכן, אנחנו בוחרים להשתמש בכמה בוצ'רים ובכל פעם שאנחנו מארחים, אנחנו בוחרים בבוצ'ר המתאים ביותר שירשים את האורחים שלנו. יש לנו אפילו רשימה ואנחנו יודעים בפני מי הצגנו את בוצ'ר X  ובפני מי הצגנו את בוצ'ר Y. יש מי שיאמרו שאנחנו מכורים ומגזימים, אבל מביני עניין יבינו אותנו בוודאות.

 

סכין

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »