חיפוש

4 יתרונות במזרן פוטון לישיבה בחוץ

אם אתם משתייכים לקבוצת ברי המזל שיש בבעלותם גינה נוחה לישיבה או מרפסת – זה בדיוק המאמר בשבילכם.

חבל לא לנצל מקום כזה לפינת ישיבה עבורכם, עבור משפחתיכם ואורחים המגיעים אליכם.

אם כבר אתם מעצבים פינת ישיבה, כדאי שהיא תהיה מפנקת: לא כיסאות קשים שאחרי חמש דקות של ישיבה הגב מתחיל לכאוב.

כך תעשו זאת

 

מזרן פוטון – המזרן המושלם לישיבה בחוץ

מזג האוויר בישראל נעים ברוב ימות השנה. לחום הישראלי יש מגוון פתרונות הצללה, ואין כאן יותר מדי ימי גשם. אין סיבה שלא תשבו בחוץ גם שעות אם זה מתאים לכם. כדי שזה יקרה פינת הישיבה צריכה להיות נוחה, כזו שבאמת תרצו להישאר לשבת בה ולא להיכנס הביתה אחרי 5 דקות. וזה בדיוק מה שניתן להשיג עם מזרן פוטון, המזרן הנוח שישדרג לכם את הישיבה.

 

יתרונות מזרן פוטון לישיבה בחוץ

אז למה כדאי לכם לבחור דווקא במזרן פוטון לפינת הישיבה בגינה או במרפסת שלכם? הסיבות לכך טמונות ביתרונות הרבים של מזרן פוטון:

  1. נוחות מקסימלית

מזרן פוטון הוא לא דבר חדש ולא מיועד באופן מקורי דווקא לישיבה בחוץ. למעשה מזרן פוטון שימש בני אדם שנים רבות לשינה ורביצה וזאת בשל הנוחות הרבה וההתאמה למבנה הגוף. לא סתם אנשים השתמשו דורות רבים במזרן פוטון לשינה, ואין ספק שהוא מתאים לא פחות לישיבה ורביצה בחצר. ללא שימוש במזרן פוטון הישיבה על הספסלים תכאיב בגב ובישבן ופשוט לא תהיה מהנה. פנקו את עצמכם ואת המשפחה שלכם במזרן פוטון לריהוט החוץ שלכם ושדרגו את חוויית הישיבה בחצר.

 

  1. מזרן שנראה נהדר

מלבד העובדה שמזרן פוטון יהפוך את הישיבה בחצר לנוחה הרבה יותר, יש לו תרומה לא קטנה לנראות שלה. ניתן לייצר מזרני פוטון בשלל צבעים, צורות, מידות וסוגי בד בהתאם לבחירתכם. תוכלו להזמין מזרן פוטון חלק או מזרן פוטון הקפיטונז' (מזרן עם שקעים לאורכו) בהתאם לטעם שלכם ולמה שתרצו. אין ספק כי המזרן יוסיף אופי ויופי לפינת הישיבה שלכם.

 

  1. עמידות לתנאי מזג אוויר שונים

ניתן לייצר מזרני פוטון העמידים לתנאי מזג אוויר שונים, מה שהופך מזרן זה לאידיאלי לישיבה מחוץ לבית. כך למשל, תוכלו לבחור מזרן פוטון שהבד החיצוני שלו דוחה מים, וכך למעשה יוכל לשרוד גם גשמים חזקים ללא כל נזק. וכן – גם מזרנים מבד דוחה מים ניתן לקבל בשלל צבעים, צורות וגדלים.

 

  1. מחיר שווה לכל כיס

יתרון שהופך את מזרן הפוטון לאטרקטיבי במיוחד הוא המחיר. אתם לא צריכים לשרוף את הכיס שלכם כדי להנות מפינת ישיבה נוחה, יפה ומזמינה: מחירם של מזרני פוטון מתחיל מ-130 ש"ח ומשתנה בהתאם לסוג המזרן וגודלו. זהו בהחלט מחיר אטרקטיבי לשדרוג הגינה שלכם.

 

שדרגו את הגינה שלכם עם מזרן פוטון

אין סיבה שפינת הישיבה שלכם לא תהיה כמה שיותר נוחה ומזמינה. הזמינו עוד היום מזרני פוטון ושדרגו את פינת הישיבה שלכם.

מיטות שיזוף

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »