חיפוש

יום בחיי: איך נראה יום בחייה של מעצבת הפנים

יום בחייה של מעצבת פנים הוא מסע עמוס, מרגש ויצירתי מלא במגוון רחב של משימות. מתכנון חלל ובחירת רהיטים ועד תיאום צבעים וניהול פרויקטים, יום בחייה של מעצבת פנים לעולם אינו משעמם. מעצבים צריכים להיות גמישים וספונטניים לקראת פגישות עם לקוחות, לקחת בחשבון קניות של חומרים ומתן ייעוץ. הם צריכים להתבונן על שרטוטים ולעבוד על התכנון והעיצוב מחדש.

 

בוקר אור

אם את חולמת להיות מעצבת פנים, כדאי לדעת שכאשר השעון המעורר שלך מצלצל בבוקר, תצטרכי לקום ולהתכונן ליום הבא. אחרי ש״תדלקתי״ את עצמי בארוחת בוקר בריאה וממריצה, הגיע הזמן להתחיל לעניינים. סביר להניח שאתחיל בבדיקת המיילים כדי לטפל במשימות דחופות לפני שאצא לייעוץ הראשון שלי עם הלקוח. ייעוץ לקוח הוא חלק חשוב מהעבודה, מכיוון שזו ההזדמנות להכיר את הלקוח, להבין את הצרכים והרצונות שלו ולבצע מדידות של החלל. לאחר מכן תוכלי להתחיל לפתח תוכנית כוללת לפרויקט.

 

שופינג

השלב הבא הוא לרוב ביקור באולם תצוגה של רהיטים או מסע קניות בחיפוש אחר חומרים ובדים.  כאן תוכלי לדפדף בין אפשרויות שונות, להתנסות בשילובי צבעים ומרקמים, ולבחור את הפריטים הדרושים כדי להפגיש את סוגי הסטייל והעיצוב לפרויקט שלך. ככל שתהיי יותר מנוסה, כך תוכלי לבחור מהר יותר את החומרים הנכונים ולהשלים פרויקטים במסגרת תקציב.

 

גיבוש תכנית פעולה

לאחר שסיימתי עם הקניות, הגיע הזמן לחזור למשרד כדי ליצור תוכניות עיצוב ומצגות. זה המקום שבו כל המחקרים, המדידות והחומרים שהרכבתי יחד יוצרים עיצוב מגובש. תצטרכי להיות יצירתית עם הפתרונות שלך, אבל גם לוודא שהעיצובים שלך מעשיים, מתאימים למגמה ומתאימים לתקציב הלקוח. המטרה היא ליצור תוכנית שהלקוח מרוצה ממנה ושיהיה אפשרי ליישם אותה בקלות.

 

גודל הפרויקט

אם אני עובדת על פרויקט גדול יותר, ייתכן שאצטרך גם לתאם עם קבלנים ואדריכלים כדי לדון בהיקף הכולל של הפרויקט. בנוסף, ייתכן שאצטרך להשתתף בפגישות כדי לתת עדכוני פרויקט, לסקור את ההתקדמות ולבצע שינויים בתוכנית העיצוב.

 

פיקוח

לאחר השלמת תוכנית העיצוב, הגיע הזמן לעבור להתקנה. במהלך ההתקנה, את תהיי אחראית לפקח על התקנת הרהיטים, לוודא שכל החלקים ממוקמים במקומות הנכונים, ולוודא שהכל נראה בדיוק כמו שצריך. ייתכן שתצטרכי גם לבצע שינויים של הרגע האחרון בעיצוב אם הלקוח יבקש אותם.

 

טפיחה על השכם

אחרי יום עבודה ארוך, מגיע הזמן לחשוב על ההישגים שלי ולחגוג את ההצלחות. זה יכול להתבטא ברביצה על הספה בבית עם כוס יין טוב או בארוחת ערב עם הצוות או הקולגות שלי. לאחר מכאן אני זקוקה למנוחה ראויה לפני שאני מתחילה מחדש למחרת.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בין אם את רק מתחילה כמעצבת פנים, יום בחיינו, מעצבות הפנים הוא בהחלט יום מרגש.  מהתייעצות עם לקוחות ומסעות קניות ועד תוכניות עיצוב והתקנות, תמיד יש משהו חדש שאפשר לחוות. זו ללא ספק עבודה שלא רק מאתגרת את היצירתיות ואת כישורי פתרון הבעיות שלנו, אלא גם מאפשרת לנו לעשות שינוי בחייהם של אנשים. ואין דבר מרגש ומספק מזה!

מטבח

 

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
עיצוב פנים
שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב פנים
איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות

קרא עוד »