חיפוש

טיפים לבטיחות בשימוש מוצרי חשמל בבית

מקרה מצער שאירע בבית משפחה צעירה במרכז הארץ, גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את הטיפים שיאפשרו לשמור על בטיחות ברחבי הבית. במדריכים הקודמים עסקנו בבטיחות במהלך בישול ושימוש באש והפעם, נתמקד בטיפים שנוגעים לבטיחות בשימוש מוצרי חשמל. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם שומרים על עצמכם ועל בני הבית מפני התחשמלות.

 

טיפ מספר 1 שישמור עליכם בטוחים: תנתקו מהחשמל מטענים ניידים שאינם בשימוש

בחרנו להתחיל דווקא בטיפ זה, בגלל שהמקרה שאירע לא מזמן נוגע לאי היכרות עמו. נציין בקצרה כי משפחה צעירה גילתה לפני כמה לילות כי ביתה עולה באש. הדבר אירע בגלל שמישהו השאיר מטען נייד מחובר לחשמל בזמן שהוא לא היה בשימוש. מדובר במצב שגורם לא פעם לדליקה.

לכן, ההמלצה היא להימנע מהשארת מטענים ניידים בשקעים. ההמלצה שלנו היא לשאול את עצמכם בכל פעם מחדש: סיימתי להטעין את המחשב או הפלאפון? אם כך – זה הזמן לנתק את המטען מהחשמל. שימו לב כמובן שאתם מניחים את המטען במקום גבוה, שילדים קטנים לא יוכלו להגיע אליו.

מטענים ניידים

טיפ מספר 2 שישמור עליכם בטוחים: תשמרו על התנור (כשהוא דולק) בזמן שיש ילדים בבית

הטיפ השני שחשוב להכיר וליישם נוגע לשימוש נכון בתנור המטבח. אנו ממליצים לאפות תוך ישיבה צמודה לתנור. זה אולי נשמע לכם קצת מוגזם, אבל תאמינו לנו שזה יכול למנוע אסון. אם לא די בכך, עליכם לשים לב כי אתם רוכשים תנור איכותי שלא ניתן יהיה לפתוח אותו בקלות על ידי ילדים קטנים. אנו ממליצים לבדוק את התנורים הרחב שיש בחנות של אבי סופר – רשת החשמל הזולה בישראל שעונה על קריטריון זה.

 

טיפ מספר 3 שישמור עליכם בטוחים: תסגרו את השקעים באמצעות בעל מקצוע

חשוב מאוד ליצור קשר עם בעל מקצוע מוסמך ומומלץ (מדובר במרבית המקרים בהנדימן) שיסגור את השקעים בבית באמצעות סוגרי סיליקון ייעודיים. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על אפשרות זו, נציין בפניכם בקצרה כי מדובר בפתרון ייחודי שימנע מהילדים הקטנים להכניס את האצבעות אל תוך השקע.

שקעים

כך תוכלו לבחור בבעל מקצוע מוסמך ומומלץ

חשוב מאוד לשים לב שאתם בוחרים בבעל מקצוע מוסמך ומומלץ. שכן, בחירה שכזו תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהוא יבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ויאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים בכך שהשקעים רחוקים מילדיכם.

 

לסיום

אלה היו 3 הטיפים שיאפשרו לכם להשתמש במוצרי החשמל בבית באופן בטוח. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים הללו ולהיות בטוחים בכך שילדיכם יישמרו מפני הסכנות שאורבות להם ברחבי הבית. נאחל לכם בהצלחה ביישום מדריך זה ושתמיד תשמרו על הבטיחות שלכם ושל בני ביתכם.

מכשירי חשמל

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »