חיפוש

חיפוי קיר סלון – אלמנט מנצח לבית שלכם

בשנים האחרונות התפתח הטרנד העיצובי של חיפוי קירות פנימיים בחללים שונים בבית, ובפרט בסלון. חיפוי קיר פנימי מאפשר לשדרג את הקו העיצובי של ביתכם ולהעניק לו אופי ייחודי שבצידו גם היבט פונקציונלי. באמצעות שימוש בחומרים, במרקמים ובטכנולוגיות שונות, ניתן לשנות מראה הסלון שלכם באופן דרמטי ולשוות לו מראה מרווח ויוקרתי.

 

למה דווקא בסלון?

הסלון הוא ליבו הפועם של הבית, ולכן כדאי מאוד להשקיע מחשבה בעיצוב שלו. בין אם אנחנו רוצים לשבת עם בני משפחה, לארח חברים, לצפות בסרט או לנהל שיחה על כוס יין – יצירת האווירה הנכונה בסלון תסייע לנו לעשות זאת בנינוחות ובהנאה, ואיך יוצרים אווירה? כמובן, באמצעות בחירה מתאימה של חומרים, צבעים, תאורה ועוד. חיפוי של אחד מקירות הסלון הוא אפשרות מובילה ליצירת המראה והתחושה שאנחנו מחפשים.

 

חיפוי קיר מאבן

חיפוי קיר סלון יכול להיות מחומרים שונים. לכל חומר האופי המיוחד שהוא מעניק לבית וגם תרומה פונקציונלית אפשרית. חיפוי אבן לקיר הסלון יכול להגיע בצורות שונות – אבן טבעית שעוזרת להכניס את החוץ פנימה ומעניקה תחושה חמימה וקרובה לאדמה, או קיר בריקים מודרני שנותן טעם של חו"ל. חיפויי אבן מסייעים לבידוד ולכן מאפשרים חסכון באנרגיה הנדרשת לקירור וחימום הבית.

 

חיפוי קיר מזכוכית

אם אתם מחפשים מראה נקי ואלגנטי, קיימים סוגים שונים של חיפויי קיר מזכוכית. הטכנולוגיה החדשנית בה מתבצע החיפוי מאפשרת מגוון של צבעים ועיצובים שונים של זכוכית עמידה בפני שברים וקלה לניקוי. ניתן אפילו ליצור עיצובים תלת ממדיים של זכוכיות בעוביים שונים למראה מורכב ויפהפה.

 

חיפוי קיר מעץ

עץ הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר לחיפוי קירות. הוא יכול להעניק מראה חמים וכפרי או מראה יותר מודרני ומהוקצע, כתלות בעץ הנבחר ובשיטת החיתוך והצביעה שלו. איכותו של העץ כחומר גלם הולכת ומשתבחת עם השנים והתחושה הטבעית שלו יכולה להשתלב עם עיצובים שונים, כך שבחירה בחיפוי עץ אינה כובלת אתכם לסגנון מסוים של ריהוט.

 

חיפויים פונקציונליים

בין אם מדובר באבן, עץ, זכוכית או אפילו אריחי בטון במראה אורבני, חיפויי הקיר לא רק תורמים למראה האלגנטי והמעוצב אלא משמשים למטרות פונקציונליות שונות. ניתן להעביר דרכם חיווט של חוטי חשמל ותקשורת כדי לשנות את המיקום של נקודות אלה במרחב, או לשלב בהם גופי תאורה ייחודיים ומעניינים שמאפשרים לשנות את רמת התאורה במצבים שונים ותורמים לאווירה הרצויה. דוגמאות שונות יכולות להשפיע על תפיסת המרחב בחלל וליצור תחושה מרווחת ומאווררת.

 

למה לבחור בחיפוי קיר?

חיפוי קיר הסלון הוא דרך מצוינת להפוך את החלל המרכזי בביתכם למזמין ומעוצב יותר. חיפויי קיר יכולים להגיע במגוון של חומרים, צבעים ומרקמים וכל אפשרות שתבחרו יכולה לסייע לכם להשיג אווירה שונה ולמלא פונקציות שונות בחלל בהתאמה מושלמת לרצון ולצרכים שלכם.

חיפוי קיר סלון

אולי יעניין אותך גם