חיפוש

איך תהפכו את חדר השינה לנעים ואינטימי

חדר השינה הוא המרחב הפרטי החשוב ביותר בבית, במיוחד החדר של ההורים. חשוב לשמור על המרחב הפרטי שלכם ולהשקיע בו על מנת ליצור בתוככם שקט נפשי ולהרגיש בנוח בחדר שלכם. כמוכן, חדר נקי ומעוצב הוא נעים יותר לזוג ומשפיע על המערכת יחסים שלהם.

אם החדר מסודר ומשדר רוגע, אתם תתנהגו זה לזה ביותר נעימות. העיצוב מאוד משפיע על הרגשות לכן חשוב שתשקיעו בחדר השינה שלכם ובכך בזוגיות שלכם. בנוסף, כיף לקום בבוקר לחדר יפה וליהנות מהעיצוב, יופי והא חלק מרכזי בחיינו ואין בכך שום בעיה.

אז אחרי שהבנתם את החשיבות של חדר זוגי מעוצב ויפה, כתבנו כמה טיפים שיעזרו לכם להגשים את זה.

 

השקיעו בריח

מחקרים מראים כי הריח הוא חוש מאוד משמעותי בקשר הזוגי ובמיוחד בבחירת בני זוג. בני אדם בוחרים באופן לא מודע את בן זוגם גם על פי הריח שלו. בנוסף, ריח נעים משרה אינטימיות והופך את האווירה לרומנטית. הניחו על שידה או מדף נר, מבער או קטורת – מה שעושה לכם נעים.

 

בחרו צבעים מרגיעים ואינטימיים

אמנם העיצוב המודרני מתמקד בצבעים שחור ואדום, אך אלו צבעים שלא משרים אינטימיות לכן הם לא מתאימים לחדר השינה. חדר השינה צריך להיות מלא בצבעים עדינים – קרם, לבן, תכלת, ורוד עתיק, גווני חום בהיר ועוד. הסגנון המתאים לחדר השינה יכול להיקרא "בוהו שיק" – עיצוב עדין, כיפי שמאופיין בגוונים בהירים ואביזרים שנועדו ליופי.

 

השקיעו בסדינים

המיטה היא חלק מרכזי בחדר לכן חשוב לבחור אותה בקפידה, אבל בעיקר להשקיע בסדינים. הניחו סט אחיד על המיטה, כלומר שתי שמיכות ושתי כריות זהות. כמו כן, בחרו בסדינים שמוצאים חן בעיניכם ויוצרים אווירה מקרבת. חשוב לציין בהזדמנות זו שהחדר הוא של שניכם, לכן חשוב ששניכם תאהבו את הפריטים בו.

 

אביזרים נלווים

הוסיפו בטוב טעם אביזרים נלווים – לא מעט מדי ולא המון. מצד אחד חדר ריק יוצר תחושה מנוכרת. מצד שני חדר עמוס יוצר בלגן בראש והמון רעשי רקע. נסו לבחור בקפידה את האביזרים ודאגו להתאים אותם לעיצוב הכללי של החדר. אם בחרתם בסגנון "בוהו שיק" למשל מומלץ להוסיף אביזרים מקש או אגרטלים עם כותנה.

 

מסרים של אהבה

הוסיפו אביזרים שיוצרים אווירה טובה ומחברת – תמונות משותפות שלכם, משפטי אהבה, תלו מכתבים שכתבתם זה לזו, תמונות רגועות ועוד. הנכיחו את הזוגיות שלכם בחלל כדי ליצור פינה שהיא רק שלכם.

 

לסיכום

חדר השינה הוא מקום חשוב שכיף להשקיע בו ולאבזר אותו. פנקו את עצמכם בחדר יפהפה שישפר את הזוגיות שלכם ויקרב ביניכם. הערב הוא הזמן שלכם להירגע יחד אחרי יום ארוך, לכן כדאי להשקיע במרחב בו אתם מבלים את הזמן הזוגי שלכם בכל יום. בהצלחה!

איך תהפכו את חדר השינה לנעים ואינטימי

אולי יעניין אותך גם