חיפוש

חדרי שינה מעוצבים – יתרונות וחסרונות

כיום תחום עיצוב הפנים הפך לנפוץ ביותר. אנשים רבים לומדים קורס קצר ופותחים משרד עיצוב ונדמה כי כל אחד הפך למומחה בתחום זה. אבל חשוב לדעת שלמעצב מקצועי שעבר הכשרה עמוקה ויסודית יש הרבה כלים לתת לכל אדם שעושה שיפוץ, בונה בית או מעצב את חדר השינה שלו.

אם חשוב לכם לבחור מעצב טוב, לבחור האם בכלל להזמין מעצב ובאופן כללי לעבור את השיפוץ בשלום – אנחנו פה בשביל לענות לכם על השאלות. בכתבה הבאה נסקור את היתרונות והחסרונות של הזמנת מעצב לחדר השינה.

 

יתרונות

שימוש בחלל

מעצב טוב יודע לתת את הטיפים המתאימים לחלל ולבית של הלקוח איתו הוא עובד. לא לכל חלל מתאימים אותם דברים, והמעצב הוא מי שידע להתאים לחלל שלכם את הטוב ביותר – איך להציב את הרהיטים בחדר השינה, האם לשבור או להוסיף קיר ועוד.

 

טרנדים

המעצב יהי בקיא בטרנדים החמים ביותר ובאופן כללי באופציות הרבות שעומדות בפניכם במהלך שיפוץ הבית. הוא ידע לפרוס בפניכם אפשרויות שאפילו לא ידעתם על קיומם ולהציג לכם את הטרנדים הכי חמים לעיצוב חדר השינה.

 

עלויות

מעצב ידע להגיד לכם במה להשקיע ובאילו חומרים או רהיטים אפשר לחסוך. לעיתים אתם תרגישו חוסר אונים מבלי עזרתו ואתם עלולים לעשות טעויות רבות בשיקול הדעת מתוך בורות.

 

דיאלוג בין הטעם האישי למקצועיות

המעצב במהותו הוא מי שיגרום לכם להגשים את החלום שלכם ויהיה קשוב לטעם האישי שלכם. הצד של בעסקה הוא העצות המקצועיות בקשר לשימוש נכון בחלל ולעיצוב נכון, אבל הוא לא ייבחר את סוג העיצוב וחדר השינה לא יראה לפי הטעם שלו.

 

חסרונות

 

כסף

כמובן שהחיסרון המשמעותי הוא מחיר. באופן כללי ניתן להגיד שאם יש לכם טעם אישי טוב ומשהו קרוב להתייעץ איתו בתחום – אתם יכולים להסתדר לבד אבל כנראה תשלמו מחיר על הטעויות שלכם.

מעצב בדרך כלל דורש סכום לא קטן, אך אם תשכירו מעצב בתחילת דרכו אולי תוכלו לחסוך באופן משמעותי. אם אתם לא מוכשרים בעיצוב – הזמינו מעצב ותחסכו לעצמכם עוגמת נפש ותסכולים.

 

חוסר אונים

יש מעצבים שמשתלטים על העיצוב ומכניסים את הטעם האישי שלהם. סיטואציה זו הופכת לבלתי נסבלת כי חדר השינה אותו בחרתם לעצב הוא רק שלכם ולא שילמתם בשביל חדירה לפרטיות. חשוב לשמוע המלצות על מעצב לפני שאתם מזמינים אותו – הלקוחות הקודמים הם מי שיספרו לכם אם המעצב מכניס את הטעם האישי שלו.

 

לסיכום

עיצוב הוא תחום רחב שצריך להיות בקיא בו כדי לעצב את חדר השינה בצורה טובה וחכמה. עזרה ממעצב היא צעד חכם, אבל חשוב לשקול אותו מבחינה כלכלית. כמו כן, חשוב לקבל המלצות לגבי המעצב לפני שאתם בוחרים בו. בהצלחה!

חדרי שינה מעוצבים - יתרונות וחסרונות

אולי יעניין אותך גם