חיפוש

ה' נמצא בפרטים הקטנים: הדברים הקטנים שיעשו מהפך בעיצוב הבית

There is no place like home אומר המשפט המוכר והוא מוצדק לחלוטין. הבית שלנו זה המבצר, הטירה הקסומה או המועדון טכנו הפרטי שלנו – אין זה באמת משנה איך אתם מגדירים אותו, מה שמשנה זה כיצד תבחרו לעצב אותו. מבולבלים מעט כל פעם שאתם מגיעים לקנות אביזרים לבית? לא יודעים ממה להתחיל ומה חשוב באמת? ואיך סט מצעים יכול להיות קשור לעיצוב הבית? בואו ונספר לכם כמה סודות לעיצוב הבית.

 

 כניסה לבית

המקום הראשון שפוגש אותנו ברגע שאנחנו חוזרים הביתה בערב והמקום האחרון שנפרד מאיתנו כשאנחנו יוצאים בבוקר לעבודה – האווירה של הבית מתחילה ממנו. מה כבר ניתן לעשות פה, אתם שואלים? נתחיל מעניין הריח. לכל בית יש את הריח הייחודי שלו ואנחנו בהחלט רוצים לסגל לבית שלנו את הריח שאנחנו אוהבים, שמרגיע ומאזן אותנו.

לכן, לבחור לשים בכניסה לבית את המפזר ריחות עם הריח האהוב עליכם – זה אחד הרעיונות הטובים שיכולים להיות לכם. כך, ברגע שתיכנסו לבית כבר תרגישו את הנינוחות והשלווה שאתם כה זקוקים להן.

כְּנִיסָה

 הסלון

זה המקום להתפרע מבחינה עיצובית. הסלון זה מקום שחיי החברה שלכם מתמקדים בו ולכן הוא יכול לעמוד בשפע של פריטים – קטנים וגדולים כאחד. אוהבים צמחים? מקום נהדר לשים בו כמה. מתחברים לפסלונים קטנים בצורת חיות ספארי? לגמרי לגמרי המקום בשבילם.

תמונות שלכם, הדפסות על קנבס, ציורים – כל אלה מיקומם בסלון. במידה ואין לכם חדר עבודה מסודר, מאוד הגיוני שבסלון שלכם תהיה פינת עבודה. ארגונית מסמכים, כלי אחסון לכלי כתיבה, מחשב – כל אלה נועדו גם לעבודה אך גם לנוי ומוסיפים המון אופי.

 

 חדר השינה

החדר שדורש מאיתנו להיכנס למוד רגוע ושקט. המקום לשים כריות נוחות ואולי אפילו פוף נחמד לרגעי פינוק מיוחדים. אבל גולת הכותרת בחדר השינה שלנו זו כמובן המיטה ומוטב שהיא תהיה הכי נוחה, נעימה וכיפית שאפשר. מכירה את ההרגשה של להיכנס אחרי מקלחת חמה וארוכה למיטה עם מצעים חדשים ורעננים? אם טרם ניסיתים את זה, מדובר בחוויה שהיא מאסט – זה פינוק אולטימטיבי.

לא מחליפים מצעים כל יום? ברור, גם אנחנו לא. לכן, על מנת לוודא שאתם תמיד מקבלים את החוויה האולטימטיבית, צריך לבחור מראש במצעים איכותיים, שירגישו רעננים שבוע שלם עד הכביסה.

 

 חדר אמבטיה

סל כביסה מעוצב יכול לשדרג את החלל בצורה יוצאת דופן, מגבות נעימות, רכות וחמימות (ממליצים לכם לחמם אותן מעט לפני המקלחת) ירגישו כאילו הרגע סיימתם טיפול ספא. לא כדאי לדלג פה גם על מפזר ריח או נר ריחני ולהשאיר על המדפים רק את הדברים שנמצאים בשימוש – ריבוי בקבוקים רק גורע מן החוויה. כיוון יש  – זה הזמן להתחיל לאבזר.

עיצוב בית

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
עיצוב פנים
שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב פנים
איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות

קרא עוד »