חיפוש

מה העלות של אמן חושים?

אם אתם מחפשים מופע מהנה, מרתק וחווייתי לאירוע מתקרב, כדאי שתשקלו להביא מופע של אמן חושים מקצועי. מדובר באטרקציה מרכזית שאף פעם לא מאכזבת, ואשר יכולה להתאים לכל הגילאים. אם אתם שוקלים להיעזר בשירותיו של אמן חושים – כדאי שתדעו מספר פרטים, כגון מה הוא בדיוק עושה, מה כולל המופע שלו, ומהי העלות של המופע. על כך במאמר שלפניכם

 

מה עושה אמן חושים?

אמן חושים הוא איש מקצוע, פרפורמר, שיודע להשתמש בטכניקות שונות של קריאת ניואנסים בהבעות פנים ובשפת גוף, יודע להבין אינטונציה של בני אדם וניסוחים בדיבור, וכל זאת בשביל להצליח לנתח בזמן אמת מידע על האופי שלהם או חוויות עבר ולהציג את מה שגילה באופן שגורם לאנשים לחוות אותו כקורא מחשבות.

למעשה מנטליסט (שם נרדף ובינלאומי לאמן חושים) הוא אדם בעל ידע ומיומנויות בתחום הפסיכולוגיה והמחשבה האנושית שיודע להשתמש בו לצורך יצירת מופע מבדר ומפתיע. לעוד על אומנות חושים כנסו לאתר.

 

איזה טריקים מבצעים אמני חושים?

אמני חושים מקצועיים יודעים לבצע מספר שונה של טריקים, כשכולם מתמקדים במוח ובדימיון האנושי. בין אלה ניתן למצוא טריקים של קריאת מחשבות, טלפתיה, חיזוי עתידות, היפנוזה, תעתועי זיכרון, שליטה נפשית, טלקנזיס ועוד.

 

מהי העלות של מופע אמן חושים?

כמו כל מופע אחר, מחיר של מופע של אמן חושים משתנה בהתאם למספר קריטריונים.

קודם כל, כל איש מקצוע מתמחר את עצמו אחרת, וזאת בהתאם למופע שלו ולניסיון שהוא צבר. אמן חושים מתחיל ידרוש פחות כסף מאחר ועדיין אין לו מספיק ניסיון ומוניטין. לעומת זאת, אומן חושים מומחה יתמחר את עצמו גבוה יותר מאחר והוא יודע שיש תמורה רבה למחיר.

משך המופע גם כן ישפיע על המחיר. יש מופעים מקוצרים של חצי שעה שיעלו פחות ממופעים של 45 דקות, שעה ושעה וחצי.

גודל הקהל הוא גם קריטריון שמשפיע על המחיר. ככל שיש יותר אנשים בקהל- כך אמן החושים יצטרך לעבוד קשה יותר בכדי שכולם יהנו מהמופע. אם אתם עושים אירוע לעשרים איש אל מול אירוע של מאתיים איש- כמובן שזה משפיע על אופי העבודה.

הצרכים הטכניים שלכם גם כן בעלי מחיר מסויים. אם לצורך המופע אמן החושים צריך להביא הגברה משל עצמו או אמצעי הקרנה- המחיר יעלה בהתאם.

בנוסף, כמו בתחומים מקבילים, מועד המופע עלול להשפיע על המחיר שאמן החושים ידרוש מכם. תקופות עמוסות יותר, כגון תקופות חגים או הקיץ יהיו יקרות יותר מאחר ואיש המקצוע יהיה עמוס בשלל אירועים ויצטרך להכניס את שלכם ביניהם בצורה נוחה. סופי שבוע יעלו יותר מאמצע שבוע, וערבים יעלו יותר מבקרים.

כשאתם מקבלים הצעת מחיר מאמן חושים, שימו לב מה משך המופע ומה אתם מקבלים במהלכו!

מה העלות של אמן חושים?

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »