חיפוש

המעשנה הטובה ביותר בישראל לפי סוגי בשר

התבקשנו לכתוב מדריך מקוצר ולציין בו את כל הפרטים על המעשנה הטובה ביותר בישראל לפי סוג בשר. לכם זה אולי נשמע פשוט, אבל לנו, זה היה די עניין מורכב. תוהים מדוע? בגלל שאף אחד לא טרח לומר לנו מהי המעשנה הטובה ביותר בישראל, ואתם מכירים אותנו. אנחנו מחויבים לתת לכם את המידע המדויק והאמין ביותר. זו הסיבה שעשינו את כל שביכולתנו כדי להכתיר יחד אתכם את המעשנות הטובות ביותר לפי סוג בשר. רוצים לדעת מהן? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

בואו נתעכב רגע על אופן איסוף הנתונים שלנו

אנחנו לא יכולים פשוט להכתיר את המעשנה הטובה ביותר בישראל על דעת עצמנו, ואת זה אתם כבר יודעים. לכן, חשבנו איך נוכל להביא לכם ממצאים מהשטח והחלטנו לגשת אליכם ולמצוא אתכם ברחוב. אז יצאנו ביום שמשי לרחוב דיזנגוף בתל אביב, וכדי לזהות אתכם, הקוראים הקרניבורים והחביבים שלנו, נעמדנו באמצע הרחוב עם מעשנה ונתחי בשרים איכותיים. אתם ניגשתם אלינו וסיפרתם לנו מהי המעשנה הטובה ביותר לדעתכם ואנחנו מסרנו לכם נתח בשר בתמורה. לאחר שריכזנו את כל המעשנות, בדקנו איזו מעשנה נתפסת בעיניכם כטובה ביותר והתחלנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

אז מהי המעשנה הטובה ביותר בישראל עבור נתחי אנטריקוט?

בקטגוריית המעשנה הטובה ביותר עבור נתחי אנטריקוט, זוכה המעשנה של חברת וובר ישראל. מדובר ב – WEBER SMOKEY MOUNTAIN  מספר 370. שימו לב, לא פחות מ-60% מהקרניבורים שהשתתפו במחקר האקראי שלנו אמרו שיש להם מעשנה כזו בבית והם מצאו אותה כמתאימה במיוחד עבור נתחי אנטריקוט. כשביקשנו לשמוע מהם פרטים נוספים על המעשנה, נאמר לנו שהם בחרו בה בגלל היתרונות הבאים:

  1. מתאימה למקצוענים אמתיים
  2. מאפשרת לבצע עישון רטוב של הבשר
  3. שומרת על טמפרטורה אחידה במהלך העישון

 

אז מהי המעשנה הטובה ביותר בישראל עבור נתחי סינטה?

המעשנה שנבחרה כטובה ביותר עבור נתחי סינטה היא גם כן של חברת וובר, מדובר במעשנה מסוג WEBER SMOKEY MOUNTAIN מספר 570. סביר להניח ששמעתם עליה לא פעם, כי מסתבר שהיא נפוצה מאוד בבתי אב בישראל. תוהים איך אנחנו יודעים זאת? בגלל שכ-30% מהמשתתפים בסקר ציינו שהם עושים בה שימוש עבור נתחי סינטה (ה-10% הנוספים עשו שימוש במעשנות אחרות שלא עברו את הסינון למדריך האיכותי שלנו). אז זוהי המעשנה הטובה ביותר שתאפשר לכם ליהנות מנתחי סינטה עם ארומה ייחודית וטעם ללא תחרות. למעשנה הזו יש יתרון משמעותי שכנראה הביא אותה למקום המכובד הזה – היא מאפשרת לעשן את הבשר עם 2 קומות עישון!

 

כמה מילים לסיום

עכשיו אתם יודעים מהן מעשנות הבשר הטובות ביותר לפי סוגי הבשר, כך שנותר לכם רק לבחור את סוג הבשר האהוב מבין השניים ולעשן אותו עם המעשנה הנבחרת שלכם.

נקניקיות על עשן

אולי יעניין אותך גם

מטבחון
מטבחים
כמה עולה שיש איכותי למטבח?

יש שעשויים לחשוב שהחלק החשוב ביותר במטבח הוא מכשירי החשמל, המקרר התנור וכו'. כשזה מגיע להכנת אוכל, אולי הם צודקים. אבל כשזה מגיע ליצירת האווירה

קרא עוד »
מטבחים
שיש לעיצוב הבית

מחפשים לחדש את הבית עם שיש? אולי בכלל עברתם דירה? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על סוגי שיש ולנסות לתת לכם מושג כיצד להתאים אותם

קרא עוד »