חיפוש

המדריך המלא לבחירת מצלמה תרמית

מצאתם את עצמכם בסיטואציה שבה את צריכים לרכוש מצלמה תרמית, אבל בגדול אין לכם שמץ של מושג איך עושים זאת ומה הקריטריונים לבחירת מצלמה תרמית טובה באמת, שתתאימה לצורך שיש לכם.

ללא שום הקדמה נוספת, אנחנו מציגים בפניכם מדריך לבחירת מצלמה תרמית – כך ששאלת איך בוחרים מצלמה תרמית? – כבר לא תהיה שאלה מבחינתכם.

מה זה מצלמה תרמית, איפה היא יכולה להיות שימושית לנו, מה טווח המחירים שיש בתחום מצלמות תרמיות ולמי פונים על מנת להיות בטוחים שעושים את הבחירה הנכונה – הכל לפניכם.

 

 מה זה מצלמה תרמית?

מצלמה תרמית פועלת על גלים אינפרא אדומים, שהם בתורם, יודעים לזהות טמפרטורה והכי חשוב לזהות הבדלי טמפרטורה ואז הופכת את מה שהיא זיהתה לתמונה ברורה, שבה כל טמפרטורה תהיה מוצגת בצבע שונה.

בצורה זו, ניתן לאתר אנשים, חיות ותקלות כאלה ואחרות.

 

 באילו מקרים מצלמה תרמית היא הפתרון בשבילנו?

מגוון התחומים שבהם מצלמה תרמית תהיה נחוצה לנו, היא רשימה ארוכה באמת.

אם מדברים על תיקון תקלות אז תחום האינסטלציה מצטייר כתחום שמצלמה תרמית היא יותר מנחוצה בו – היא מאפשרת לבעל המקצוע לזהות תקלות בצורה פשוטה ומהירה, חוסכת זמן ועבודה מיותרים.

בנוסף, מערכת בריאות גם משתמשת בטכנולוגיה של מצלמות תרמיות במקרים כאלה ואחרים.

וכמובן, שאל לנו לשכוח שתחום הבטחון מאז ומתמיד דרש שימוש במצלמות תרמיות.

 

 איך יודעים לבחור מצלמה תרמית טובה?

דבר ראשון שעושים, זה להגדיר את השימוש שנחוץ לכם לאותה מצלמה תרמית שברצונכם לרכוש. ברגע שמבינים מה השימוש, ניתן לעבור לקריטריונים הבאים.

 

 רזולוציה

כמו שמצלמות פשוטות מגיעות במגוון רזולוציות שונות, כך גם מצלמות תרמיות – ולכן גם חושב להגדיר את השימוש המדויק במצלמה תרמית, על מנת להבין מה הרזולוציה שהכי נכון לכם לחפש.

 

 רגישות

כפי שכבר ציינו, מצלמה תרמית נועדה לאתר גלי חום ולתרגם אותם לתמונה. כמובן שככל שלמצלמה תרמית תהיה רגישות גבוהה יותר, כך התמונה שתתקבל תהיה מדויקת יותר וכך העבודה של בעל המקצוע תהיה קלה יותר.

 

 תקציב

לא נתעלם כמובן גם מהצורך שלנו לקבוע תקציב מסוים לרכישת מצלמה תרמית – תקציב שאנחנו צריכים לעמוד בו.

חשוב לציין שמצלמות תרמיות מגיעות במגוון רמות מחיר ויש צורך אמיתי לקבוע לכם את גבולות התקציב, על מנת לדעת בדיוק מה אתם מחפשים ולהיות ממוקדי מטרה.

 

 והפרט החשוב ביותר

את הפרט החשוב ביותר שמרנו לסוף כמובן – את המצלמה התרמית החדשה שלכם הולכים לרכוש ממקום שמתמחה במצלמות מהסוג הזה ויכול לתת לכם את כל המידע שאתם צריכים הן מבחינת בחירת המצלמה והן מבחינת השימוש בה.

הכל, על מנת שתקבלו את התמורה המלאה לכסף שאותו אתם הולכים להשקיע ברכישת מצלמה תרמית ותפיקו את מירב התועלת מהשימוש בה.

מעמד למצלמה

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »