חיפוש

הכירו את הוילוניה

בעיצוב הבית, אנחנו לא תמיד שמים לב לחשיבות האדירה שיש לבחירת הוילונות. בדרך כלל הבחירה הזו נשארת לסוף, כאשר אין לנו כוח להתעסק עם הבחירה הזו יותר מידי ואנחנו נאלצים להתפשר על וילונות שלא באמת מתאימים לעיצוב הכללי של הבית שלנו. כדי למנוע את המצב הזה, אנחנו כאן על מנת לספר לכם על מקום נהדר שבו תוכלו לקבל וילונות במגוון צורות.

 

הוילוניה

הוילוניה מפעל וילונות היא רשת שמחזיקה סניפים ברחבי הארץ. כפי שניתן להבין מהשם שלה, ההתמחות של הרשת היא בעולם הוילונות, ואם אתם זקוקים לוילון, זה בדיוק המקום שאליו אתם צריכים להגיע. בעולם הוילונות יש הרבה מאוד דקויות וניואנסים, ובוילוניה אתם מקבלים רשת שמתעסקת רק בדבר הזה, ועושה אותו הכי טוב שרק אפשר.

וילוניה

מגוון רחב

הדבר הראשון שבו תיתקלו אם תיכנסו לאחד הסניפים של הוילוניה הוא מבחר אדיר של וילונות בכל הסוגים והצבעים. המבחר הזה מאפשר לכם להניח שגם עבור הבית שלכם תוכלו למצוא בוילוניה פריטים מתאים, שישלבו היטב בעיצוב הכללי שלו. אנשי הצוות של הוילוניה יוכלו לייעץ לכם בכל הקשור לבחירת וילונות, וכנראה שלא תצאו מהסניפים שלהם עם ידיים ריקות.

 

תפירת וילונות בהזמנה אישית

העובדה שבמקום מסוים יש מבחר גדול פריטים לא תמיד עוזרת לנו, במיוחד אם מדובר על דברים שקשורים לעיצוב הבית. לכל בית יש את סגנון העיצוב שלו, מה שעלול ליצור מצב שבו אתם לא מצליחים למצוא וילון מתאים מתוך המבחר הקיים. בדיוק בשביל זה אנחנו בוילוניה מאפשרים לכם לתפור וילונות בהזמנה אישית.

הוילון ייתפר בצבע שאתם בחרתם, בגודל שמתאים בדיוק לחלונות שלכם, וכמובן בסגנון שהולם את העיצוב שיש לכם בבית. בצורה הזו אתם מקבלים וילון מתאים שלא יפגע בהרמוניה של הבית שלכם.

 

מחירים נוחים

כמו בכל דבר, גם כאשר אנחנו מזמינים וילונות חשוב לנו לקבל מחיר נוח עבורם. למעשה, המחיר של הוילון נקבע על פי מספר פרמטרים ולא תמיד ניתן לדעת מראש מה יהיה המחיר שלו. הדבר תלוי בבד, בסגנון העיצוב, כאשר וילון הזמנה אישית כמובן יעלה יקר יותר מאשר וילון רגיל.

חשוב להבין שגם אם אתם לא מחזיקים בתקציב גדול, כן כדאי להעדיף מוצר איכותי גם אם הוא יקר יותר, על וילון זול שלא יחזיק לכם מעמד הרבה זמן. ברגע שתקנו מוצר איכותי שאתם אוהבים אותו, את המחיר שלו תשכחו מהר מאוד.

 

לסיכום

בבחירת וילונות חשוב להגיע למקום שמציע לכם מבחר גדול, כדי למנוע מצב שבו אתם מתפשרים על בחירת וילונות. בוילוניה אתם יכולים להנות ממגוון אדיר של וילונות מעוצבים בכל הסגנונות ובכל הצבעים. בנוסף, אם לא מצאתם וילון שעונה על הדרישות שלכם, בוילוניה מאפשרים לכם לתפור וילונות בהזמנה אישית ולקבל לידיים שלכם את הוילון שנעשה בדיוק על פי הדרישות שלכם.

תכירו את וילוניה

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »