חיפוש

הכירו את הגזע פודל טוי

אם אתם מכירים את הפודל טוי, אתם יודעים שמדובר בגזע הכלב החמוד ביותר שתפגשו. הפודל טוי, נראה ממש צעצוע, אבל היכולות שלו מוכיחות שהוא הרבה יותר מפנים יפות. אם אתם מתעניינים בכלב מסוג פודל טוי, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לספר לכם עליו כל מה שתרצו לדעת ואפילו לתת כמה טיפים לשמירה על בריאותו. הולך להיות מעניין. הישארו אתנו.

 

פודל טוי

המאפיין שמייחד את הפודל טוי אל מול שאר כלבי הפודל הוא גודלו. הזנים השונים של הפודל כולם קטנים יחסית, אבל פודל טוי הוא הקטן מכולם. המאפיינים שלו דומים לאלה של שאר כלבי הפודל, אבל יש לו מספר מאפיינים מיוחדים שמבדילים אותו ביחס לשאר. מאפיינים שהפכו את הפודל טוי להיות כלב חביב ופופולרי במיוחד בקרב אוכלוסיות רבות.

 

לא רק פנים יפות

אמנם נכון שהמאפיין החיצוני הבולט של הפודל טוי הוא המראה החיצוני החמוד במיוחד, אבל התכונות שלה מיוחדות לא פחות. הפודל טוי הוא כלב אינטליגנט וחכם, הוא סקרן, זריז ובעל אינסטינקטים מפותחים. הוא כלב בעל מזג נוח, קל לאילוף ומסתגל בקלות ובמהירות לסביבה משפחתית חדשה. אם חשבתם לצרף כלב למשפחה, הוא לגמרי האחד שיוכל להתאים לכם.

 

פודל בתוך המשפחה

פודל טוי הוא כלב שאוהב סביבת אנשים ולכן הוא כלב משפחה נפלא. החיים בבית או בדירה מלאי עניין ומצוינים עבור, ודווקא חיים בחצר משעממים עבורו ופחות מתאימים לו. הפודל טוי הוא כלב פעיל במיוחד וזקוק לפעילות שמשלבת אינטראקציה והוצאת אנרגיה כדי לשמור על מצב רוח טוב.  קחו ברצינות את הפעילות עם הפודל, כי ללא הוצאת אנרגיה הוא יהפוך למתוסכל, עצבני ורגיש.

 

בריאות וטיפוח

הפודל ידוע ככלב שסובל מדלקות עיניים חוזרות ונשנות, אך עם טיפול נכון אפשר למנוע אותן בקלות. הדלקות נגרמות בשל שערו הארוך שנכנס לעיניו, ולכן כל מה שצריך לעשות זה לגזור את השיער מעל העיניים מדי מספר שבועות. גם את אוזניו חשוב לנקות משיערות, וגם לספר אותו, בעיקר בקיץ הישראלי, כדי שיהיה לו נעים יותר במזג האוויר החם והלח.

 

איך לשמור על הפרווה?

פרוותו של הפודל מוסיפה הרבה למראה הבובתי המיוחד שלו, וכדאי לטפל ולטפח אותה כדי שתשמר יפה ונקייה. מומלץ להבריש את הפרווה אחת ליום ולרחוץ אחת ל-6 שבועות לכל היותר. גם דרך מזון ספציפי אפשר לטפח פרוות כלבים. בחרו עבור הפודל מזון שהרכיב העיקרי שלו הוא דג סלמון, שידוע בתכונותיו המיוחדות שמוסיפות ברק ומראה בריא לפרוות כלבים.

 

לסיכום

הפודל טוי הוא כלב משפחתי ומתאים לחיים בבית או בדירה, הוא מסתגל בקלות ונהנה לבלות בחברת הבעלים שלו. פעילות גופנית ואימונים חשובים בשבילו לשמירה על מצב רוח טוב ועל אנרגיות טובות. חשוב לטפח את הפודל ואת הפרווה שלו בהתאם לצרכיו, כדי לשמור על בריאותו ועל מראהו המשובב. תהנו J

חיות מחמד

 

אולי יעניין אותך גם

מזון לגורים
בעלי חיים
איך בוחרים אוכל לגורים?

בחירה של אוכל לגורים צריכה להתבצע תוך ידע מעמיק בתחום. שכן, גורים של כלבים, בדומה לתינוקות של בני אדם, הם יצורים קטנים שצריכים אוכל מזין

קרא עוד »