חיפוש

היתרונות של ארונות הזזה לעומת ארון נפתח לבית

ארונות בבית הם רהיט חשוב ושימושי מאד, כאשר ניתן לאחסן בהם כמעט כל דבר, הם חלק מעיצוב הבית והופכים את החיים לקלים יותר.

ישנם סוגים שונים של ארונות ולכן חשוב להכיר את היתרונות בכל אחד.

לסוג אחד יש יתרונות ייחודיים שהופכים אותו לאטרקטיבי יותר.

רוצים לדעת איזה? על כך ועוד מוזמים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

אפשרויות של ארונות

קיימים בשוק סוגים מגוונים של ארונות לבית ואף סוג הרכישה שלהם יכול להיות שונה כאשר ישנם כאלה שנרכשים כבר מוכנים וכאלה שאפשר לבקש ליצור לפי הזמנה אישית. ישנם ארונות גדולים, קטנים, פתוחים וסגורים. קיימים בין היתר ארונות של פתיחה וגם ארונות הזזה. בכדי לדעת אילו מהם כדאי לכם לבחור, חשוב להבין את ההבדלים בין שני הסוגים הללו.

 

מה זה ארון הזזה

כאשר אנחנו מדברים על ארון הזזה הכוונה לארון שהדבר הייחודי והבולט בו הוא העובדה שהדלתות לא נפתחות החוצה ונסגרות כלפי פנימה. הדלתות בסוג זה, זזות ימינה ושמאלה על מנגנון של ציר שמאפשר להזיזן לשני הכיוונים. את ארונות ההזזה תוכלו לרכוש במידות סטנדרטיות או לפי הזמנה אישית בגדלים שתרצו.

 

המאפיינים של ארון נפתח

סוג ארונות זה הוא המוכר יותר, כאשר מדובר על ארון בסיסי שכולנו כנראה השתמשנו בו. הדלתות של סוג זה מחוברות על ציר והן נפתחות כלפי חוץ ונסגרות בהתאם. גם ארונות נפתחים ניתן למצוא במספר עיצובים ומידות מיוחדות, או לפי הסטנדרט הנמכר בחנויות.

 

איך כדאי לבחור ארון

כמות הסוגים של הארונות בשוק, העיצובים השונים והמבנה הייחודי של כל אחד, עלולים לבלבל בעת רכישת ארון. על כן, חשוב להבין מה הצורך שלכם ואיזה סוג ארון ימלא אותו. כדאי שתחשבו לעומק מה השימוש של הארון עבורכם, מה תרצו לאחסן בו, היכן תחליטו למקם אותו, כיצד תוכלו לנקות אותו ועוד. כמובן שכדאי לחשוב על הטאצ' העיצובי של החדר והאם הארון שתקנו יתאים לו מבחינה זו.

 

היתרונות של ארון הזזה לעומת נפתח

לארונות הזזה קיימים יתרונות רבים שכדאי שתכירו לפני הרכישה. אחד היתרונות הבולטים של ארון מסוג זה הוא העובדה שהוא חוסך מקום רב בחדר, כאשר הדלתות בעצם נשארות בתוך הארון ולא כלפי חוץ. שנית, יותר נוח לסדר ככה את הבגדים בארון כאשר אין דלת שמפריעה. בנוסף לכך, ארונות הזזה הם אסטטיים יותר בעבור עיצוב החדר. יתרון משמעותי נוסף הוא הבטיחות שיש בסוג זה, כאשר הסיכוי של הדלת ליפול הוא נמוך יותר.

 

לסיכום

לכל אחד מסוגי הארונות בשוק ישנם המאפיינים והיתרונות שלו. לכן, לפני רכישה של ארון בגדים חשוב להבין מה נכון וטוב עבורכם. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון שלארונות הזזה יתרונות רבים ביניהם, חיסכון במקום, יותר בטיחותיים, קלים לשימוש ונוחים ואפילו מוסיפים מראה יותר מעוצב ויפה לחדר.

 

מיטה זוגית

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »