חיפוש

החשיבות שבביטוח בנייה

ישנם כל מיני סיכונים הקשורים לפרויקטי בנייה, מאסונות טבע כמו שריפות וסופות רוח ועד ונדליזם, הצתות וגניבות. כקבלנים או בעלי הנכס, יש לכם אחריות להבטיח שאתם והעובדים שלכם מוגנים בסוגי הכיסויים הביטוחיים הנכונים. 

 

ביטוח נכס ואחריות

הבעיה עם פרויקטי בנייה בכל העולם היא העובדה שרבים מהם אינם רשומים כראוי ברשויות ומבוטחים כראוי. המשמעות היא שאף אחד מהאנשים שעובדים על אותם פרויקטים אינו מוגן מפני תאונות אפשריות, אך, חשוב מכך, גם הנכס עצמו אינו מבוטח. לכן, לא משנה מה יקרה במהלך פרויקט הבנייה, לא תוכלו לקבל פיצוי על תאונות ובעיות שעלולות להתרחש בדרך לסיום הבנייה.

אסונות מזג אוויר, אובדן, גניבה וחומרים לא מתאימים הם רק חלק מהבעיות שעלולות לקרות, ואם לא תקבלו הגנה ראויה מביטוח, אתם עלולים להתמודד עם אובדן גדול ובעיות כלכליות.

ביטוח נכס ואחריות

ביטוח בעלים

אם החלטתם לבנות את הבית החדש שלכם מאפס במקום לקנות בית קיים, אתם לא קונים אלא בונים, וזה מציג רמת סיכון חדשה לגמרי. אתם צריכים לדאוג לדרישות המשפטיות שלכם, לעמלות שונות, להסדרים ולעלויות, כמו גם לכל הקבלנים והאנשים ששכרת כדי לבנות לכם בית חדש.

זו הסיבה שמציאת ביטוח מקיף לבעלים היא הדרך הטובה ביותר ללכת מכיוון שזה יעזור לכם לקבל שליטה על כל הדברים האלה בבת אחת. פוליסות הביטוח הכוללות הללו יעזרו לכם לעשות את העבודה שלכם בקלות, במהירות, ביעילות, ובשקט נפשי, וזה משהו שכל בעלי הבתים, הבונים והקבלנים מקווים לו.

 

למה זה כל כך חשוב?

כאחראים על פרויקט בנייה, אתם לא תמיד נדרשים להשיג כיסוי זה, מכיוון שבדרך כלל בעל הבניין מקבל אותו כדי להגן על האינטרסים שלו. עם זאת, קבלנים יכולים להיות אחראים לכל הפסד שיתרחש עקב רשלנותם או של עובדיהם. לכן, מומלץ להחזיק צורה כלשהי של ביטוח אחריות יחד עם כיסוי כל הסיכון של הקבלן שלכם עם האישורים המתאימות, כגון: כיסוי עבור הציוד והכלים שלכם ושל העובדים שלכם. כיסוי לציוד מושכר או לא מושכר.

כיסוי עבור השכרת מנוף, יחד עם מכשירי ציוד והגנה מפני אחריות. זכרו, באחריותכם לוודא שאתם, העובדים שלכם והציוד והכלים שלכם מבוטחים כראוי, לא משנה איזה סוג כיסוי השיג בעל הבניין. במקרים בהם אתם לא בעלי הנכס.

 

בשורה התחתונה

אם אתם מתכננים איזה שהוא פרויקט בנייה בזמן הקרוב חשוב שתשימו את תשומת הלב הראויה לרכישת ביטוח בנייה. אשר יכסו את כל האסונות והנזקים העלולים לקרות במהלך תהליך הבנייה. מכיסוי הוצאות רפואיות על פציעות ועד כיסוי פיגורים בתהליך האכלוס.

הצוות של סקיוריטס כאן על מנת לספק לכם את הידע והשירות הדרוש שיוודא שפרויקט הבנייה הבא שלכם מאובטח מא' ועד ת'. באופן שלוקח בחשבון סיכונים ומספק להם פתרונות של חברת ביטוח מנוסה בתחום הבנייה.

ביטוח נכס ואחריות

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »