חיפוש

האם מקלחון שחור יכול להתאים לשיש הלבן במקלחת

חדרי הרחצה בשנים האחרונות נהפכו לחדרים הכי עיצוביים בבית. קיימים המון מגזינים בענייני עיצוב שמנחים כיצד לעצב נכון את חדרי הרחצה. מה כדאי לשים בחדר הרחצה, מה להוריד, האם כדאי אמבטיה או מקלחון ובאילו צבעים? ועוד טיפים של עשה ואל תעשה. אך עיצוב אחד נשאר קבוע כבר הרבה מאוד שנים והוא שילוב הצבע השחור עבור בברזים, במקלחונים, בכיורים ואף באסלות. הצבע השחור בחדרי הרחצה הפך להיות מבוקש מאוד.

 

האם זה מתאים לכל אחד?

נתחיל ונאמר שכן! הרי שחור הוא צבע שיש לו יכולת נהדרת להשתלב ולהתמזג עם כל צבע אחר שקיים, בטח שעם הצבע הלבן בגלל הקונטרס שהם יוצרים יחד. אמנם מדובר בניגוד חד אך אם כבר ניגודיות אז רק שחור ולבן.

אם כך חדר רחצה מושלם ומפנק לא צריך להיות צבעוני או עמוס בפרטים כמו מדפים ללא שימוש אלא רק ליופי, או נרות ותמונות. חדר רחצה צריך להראות "נקי" פתוח ומאוורר. לכן הרבה מאוד מעצבים ובהרבה מאוד מדורי עיצוב ממליצים ללכת על קלאסיקה – שחור ולבן ובמקסימום שילוב של עוד צבע, כמו עץ.

כך למשל מקלחונים שחורים הפכו להיות שם דבר. לאחרונה כולם רוצים לרכוש אותם בטח כשהם מגיעים בצבע השחור מט המושלם שחשוב לציין שהוא קל לתחזוקת ניקיון ולא זקוק לחומרים אגרסיביים. קיים מגוון גדול מאוד של מקלחונים שחורים במבצע שיכולים להתאים לכל כיס.

 

דימוין מודרך

תארו לכם חדר רחצה, דווקא קטן, לא גדול. קירות החדר רחצה בצבע לבן מט. רצפת החדר רחצה היא קרמיקה אנטי סליפ בגוונים של עץ, דמוי פרקט. ארון אמבטיה מרחף כולל מראה, בגודל של מטר עם שתי מגירות, שיש לבן וכמובן ברז שחור מט.

למטה פרוס שטיח שאגי לבן. אסלה לבנה או שחורה. מקלחון בצבע שחור מט בהזמנה על פי מידה שיכול להתקפל ל"אקורדיון" כדי לחסוך במקום כך שבזמן שלא מתקלחים, המקלחון יכול להיות סגור. ברזים בתוך המקלחון על גבי הקיר בצבע שחור מט גם כן. מתלה מגבות בצד בצבע שחור מט, וזהו! עדין ומושלם ללא צבעוניות יתר וללא תוספות מיותרות.

 

לסיכום

אין כמו חדר רחצה מפנק ונעים שכיף להיכנס אליו לאחר יום עבודה ארוך ומייגע. לכן חשוב לקחת בחשבון את כל האביזרים שמכניסים לאמבטיה, שיתאימו מבחניה עיצובית ולא צריך להיות מעצב כדי לדעת זאת אלא רק לדמיין איך הכל מסתדר יחד.

מעבר לפן העיצובי צריך לקחת בחשבון גם את הנוחות והפרקטיות כך שאם חדר הרחצה קטן הכל צריך להיות בהתאם. הארון חייב להיות בפרופורציות המתאימות ולא גדול מידי שלא יתפוס מקום שצריך. אותו הדבר גם לגבי מקלחונים, היום אפשר להזמין מקלחונים על פי מידה, בצבעים שונים שיתאימו לכל חלל של חדר רחצה.

חדר רחצה

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »