חיפוש

3 דרכים לשדרג את החצר או המרפסת

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו הוא מגלה שלא רק שהדשא של השכן ירוק יותר, יש עליו גם כל מיני שדרוגים שמעוררים קנאה. כדי שתוכלו להפחית את הקנאה וליהנות גם אתם מחצר או מרפסת משודרגים, יצאנו לבדוק מהן הדרכים שיאפשרו לכם להגיע לתוצאה המיוחלת. הישארו אתנו ותגלו מהן 3 הדרכים שישדרו לכם את החצר והמרפסת בקלות.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שקראנו פוסט בפייסבוק שכלל צילום של חצר. אם אתם תוהים במה מדובר, נציין בפניכם כי מדובר בפוסט שנכתב על ידי יעקב שגילה שהשכן שלו שדרג את החצר שלו בן לילה. יעקב הבין שגם הוא רוצה לערוך שינוי משמעותי בחצר, אז הוא העלה את התמונה לרשת ושאל את הגולשים מאיפה משיגים את כל הפריטים שמוצגים בחצר של השכן. כדי שאתם לא תצטרכו לתור אחר חצרות של שכנים, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי ולהציג בפניכם את הדרכים שיאפשרו לכם להגיע לתוצאה זהה ואולי אפילו יותר שווה.

 

תכירו את הדרך ה – 1 לשדרוג החצר או המרפסת

מסתבר שהדרך המהירה ביותר להביא לשדרוג משמעותי של החצר או המרפסת שלכם היא באמצעות רכישה של מטבחי חוץ בהתאמה אישית. שכן, כך תוכלו להפוך בן רגע את האזור החיצוני של הבית מסתם מקום לרבוץ בו למטבח נוסף שיאפשר לכם לקיים בו ארוחות חלביות, בשריות או כל דבר אחר שתרצו. מדובר בשדרוג מהיר שגם יקל על החיים שלכם.

 

תכירו את הדרך ה –  2 לשדרוג החצר או המרפסת

הדרך השנייה לשדרג את החצר או המרפסת יכולה גם כן להיות קלה עבור רבים מכם. מדובר ברכישה של פינות רביצה. אתם יכולים לבחור את הפינות שמתאימות לכם יותר מבחינת העיצוב והנוחות. הנה כמה אפשרויות שעומדות לפניכם:

  • פופים
  • פינת ישיבה עם שולחן וכיסאות
  • כסאות שיזוף
  • כורסאות ועוד

 

תכירו את הדרך ה –  3 לשדרוג החצר או המרפסת

אם אתם רוצים לשדרג את החצר והמרפסת באופן משמעותי ביותר, אתם צריכים לבחור את שתי האפשרויות שצוינו בפניכם לעיל ולהוסיף אליהן ערסל. שכן, ברגע שתוסיפו מטבח חוץ ופינת ישיבה, אתם תוכלו לאפשר לעצמכם לבשל אוכל איכותי ולאחר מכן לאכול על פינת הישיבה או לרבוץ על הפוף. מי מכם שיבחרו להוסיף גם ערסל יוכלו ליהנות מתנומה קלה. השדרוג הנוכחי יכול לאפשר לכם ליהנות מהחצר או המרפסת שלכם במקסימום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הדרכים שישדרגו את החצר או המרפסת שלכם ויאפשרו לכם ליהנות ממקסימום נוחות. אנו ממליצים לכם לשלוח את המדריך הנוכחי לשכנים שלכם, כדי שגם הם יוכלו לשדרג את המרחבים החיצוניים של הבית מבלי להתבייש לברר אתכם איך עשיתם זאת בקלות שכזו.

פינת ישיבה

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »