חיפוש

גבירותיי ורבותיי, מהפך! 4 חנויות רהיטים ששינו את עולם העיצוב

בשנים האחרונות, הבתים שלנו הפכו מהמקדש הפרטי שלנו להרבה יותר מזה – חווינו מהפכה והבית נהפך גם למשרד, בתי ספר, מעון יום, מסעדה, בר ולמעשה כל פונקציה שהיא. לא מזמן החלה שנה חדשה וכחלק מכך, הרבה מאיתנו מעוניינים בריענון הבית ורכישת רהיטים חדשים. אנחנו כאן בשבילכם כדי להראות לכם את כל הטרנדים החדשים ואת חנויות הרהיטים שהובילו לכך ושינו את עולם העיצוב. 

 

רשת IKEA

אי אפשר לדבר על חנויות רהיטים מומלצות, מבלי להזכיר את החנות המוכרת, שכל בית מחזיק לא מעט מוצרים שלה. מדובר ברשת אשר נוסדה במקור בשוודיה והתרחבה ל-47 מדינות. הרעיון המהפכני שלה היא ייצור בכמויות מסיביות בשביל לאפשר לכל אוכלוסיה לרכוש את המוצרים שלה בקלות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים.

הקונספט של הרשת הוא שהיא מאפשרת ריהוט ביתי להרכבה עצמית, ובכך מאפשרת את הוזלת המחירים. בנוסף, מרבית האנשים אוספים את הרהיטים מהחנות ובכך החברה לא נדרשת לשלם על הובלה (אלא אם משלמים לה מחיר נוסף).

חנויות רהיטים

רשת KAZA

החנות קמה לפני למעלה מ-20 שנה על ידי משפחה שעסקה בתחום. תחילה, החנות החלה בחנות אחת בשכונת פלורנטין, אך הפכה לרשת של רהיטי מעצבים שמתפרשת ברחבי ישראל עם שישה סניפים ואתר לרכישה אונליין ברשת. ממריאים למעלה. בשנת 2014 הוחלט על מהלך של מיתוג מחודש אשר יתאים לעיצובים היוקרתיים שקאזה מציעה ללקוחות.

כל סניפי הרשת עוצבו מחדש בהשקעה של מיליונים ובסטנדרטים בינלאומיים, על ידי אלכס מייטליס, אדריכל אירופאי מפורסם ועטור פרסים. מביאים את היוקרה לבית. בקאזה מתמקדים בעולמות של חדרי שינה, סלונים, פינות אוכל וריהוט משלים ומעניקים ללקוחות שלהם רהיטים מעוצבים על ידי מעצבים אירופאים ידועים, במחירים נגישים לכל משפחה ממוצעת. כל זאת תחת חוויית קניה אירופאית בסניפים שהם מהיפים בישראל עם מלאים זמינים ואפשרות לשלם ולקחת.

 

HOUSEIN

בניגוד לחנויות שצוינו מעלה, ב-HOUSEIN הייצור נעשה כולו בישראל – כחול-לבן. בחנות מוכרים חדרי ילדים וריהוט כולל לבית, הכוללים מוצרים באיכות יוצאת דופן. כיום, עם התרחבות העסק, הם מעצבים ומנגרים פריטים בהתאמה לכל הבית עד לפרטי פרטים, החל ממטבחים, ריהוט, מערכות ישיבה – ספות וחדרי ארונות, דרך תאורה ועד טקסטיל, וילונות ומחלקת הום סטיילינג.

הרהיטים המיוצרים במפעל מקבלים את חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר, את התכנון המקיף והמיטבי על מנת לייצר לקוחותיהם את האיכות הטובה ביותר

חנויות רהיטים

Ellita Living

אם אתם מחפשים ריהוט יוקרתי לבית, אתם חייבים להכיר את רשת אליתה ליוינג, המציגה מספר אולמות תצוגה בארץ, בהם אנשי המקצוע יציעו לכם פתרונות תכנון מקצועיים ובהתאמה אישית עד לפרטים הקטנים ביותר.

 

לסיכום

במאמר זה הצגנו לכם 4 רשתות רהיטים אשר שינו את השוק – בין אם באמצעות מכירה להמונים ובין אם על ידי ישראלי כחול-לבן ובין אם על ידי ייצור מחומרי יוקרה.

חנויות רהיטים

אולי יעניין אותך גם

כיסא ארגונומי
רהיטים
מה הוא כיסא ארגונומי?

נמאס לכם לבלות שעות ארוכות בכיסא ולסבול מכאבים בגב? תשמחו לשמוע שיש לכך פתרון! בעזרת כיסא ארגונומי איכותי תוכלו למנוע מראש את כאבי הגב שלכם

קרא עוד »
מיטה
רהיטים
מה היא מיטה אורגנית?

המיטה הקודמת עשתה את שלה? עברתם לדירה חדשה ואתם מרהטים את חדר השינה? התחלתם שינוי באורח החיים שלכם ואתם מעדיפים שגם הרהיטים שלכם יהיו אורגניים?

קרא עוד »