חיפוש

בוהו שיק: העיצוב שכבש את אמריקה

סגנון העיצוב המרהיב שכבש את אמריקה הגיע מזמן לישראל ואת זאת רבים יודעים. אבל העניין הוא, שלא כולם יודעים איך אפשר לעצב את הבית בהתאם לסגנון הייחודי הזה. יצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים ביותר בנוגע לעיצוב זה כדי להביא למודעות בנושא ולהקל על מי שרוצים לעצב את הבית כך מבלי להסתייע בגורמים מקצועיים. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרכים הנכונות ביותר להשיג מראה בוהו שיק בבית, אנו צריכים לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שמכירים את התחום באופן מעמיק. מדובר באנשים שאתם מסתכלים על הבתים שלהם באינסטגרם ובקטלוגים בעיתון והפה שלכם נפער.

כן, כן, אותם אנשים שהסלון שלהם מעוצב באופן זהה לחלוטין לזה שאתם רוצים שיהיה לכם. כדי שתוכלו להגשים את החלום ולעצב כמוהם, ביקשנו לקבל מהם טיפים לעיצוב בוהו שיק וחזרנו עם כל המידע. אנו רוצים להודות לכל אחד ואחת מהן שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בנושא.

 

בוהו שיק: העיצוב שכבש את אמריקה – הטיפ ה – 1 לעיצוב

מסתבר שהדבר הראשון שאתם צריכים שיהיה לכם בבית זו מראה קש. זה השלב הראשוני שיוביל אתכם להמשך הרכבת המראה הבוהו שאתם כל כך כמהים אליו. ההמלצה של אלו שסייעו בכתיבת המדריך היא לבחור תחילה במראה בגודל בינוני או קטן שתשמש אתכם לכניסה לבית או לאזור הסלון.

 

בוהו שיק: העיצוב שכבש את אמריקה – הטיפ ה – 2 לעיצוב

הטיפ ה – 2 שאתם צריכים ליישם זה רכישה של שטיח יוטה, בעדיפות לשטיח סרוג. כאן יש לכם את האפשרות לבחור בצורה המתאימה עבורכם, למשל:

  • שטיח יוטה עגול
  • שטיח יוטה מרובע
  • שטיח יוטה אליפסה

 

בוהו שיק: העיצוב שכבש את אמריקה – הטיפ ה – 3 לעיצוב

עכשיו נותר לכם רק לבחור בסולם במבוק. שכן, זה הפריט שישלים לכם את מראה הבוהו בחלל. את הסולם אתם צריכים להציב בפינת החדר ולתלות עליו באגביות כובע קש פשוט. בנוסף לכך, עליכם גם להניח על אחד השלבים מגבת בגווני שמנת – חום כאשר היא מקופלת. אתם וודאי מבינים את הכיוון שלנו, שכן, מדובר בעיצוב כללי שניתן לראות בכל מגזין.

 

בוהו שיק: העיצוב שכבש את אמריקה – הטיפ ה – 4 לעיצוב

הטיפ הרביעי הוא להתאים את החלל הקיים שלכם לכל הפריטים שהתווספו. אם יש לכם פריטים או רהיטים שאינם מתאימים לסגנון הבוהו, זה הזמן להיפטר מהם. אם יש לכם פריטים מתאימים – תשנו את המיקום שלהם, כך שהם יהיו חלק מהאווירה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 4 הטיפים לעיצוב הבית בהתאם לסגנון הבוהו שיק שכבש את אמריקה. מאחלים לכם שתעצבו נכון!

מראה קש

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »