חיפוש

איפה קונים אסלות מעוצבות?

משפצים? נכנסים אל בית חדש? חלק משמעותי מעיצוב הבית כולל כמובן גם את חדר השירותים שלכם. אף אחד לא רוצה לפתוח את היום שלו בצחצוח שיניים במקום שהוא לא מרגיש בו בנוח, או להתקלח בחדר שלא נראה לטעמו. כדי לעצב את חדר השירותים יש לתת דגש לכמה פריטים שונים או חלקים שונים בחדר. אחד מהדברים הללו היא מציאה של אסלה מעוצבת לשירותים. איפה תוכלו לקנות אחת כזאת? תשובות במאמר.

 

אסלה מעוצבת?

כן, יש דבר כזה אסלה מעוצבת. אומנם מדובר על פריט טריוויאלי לכאורה, אבל אין זה אומר שהאסלה בחדר השירותים שלכם צריכה להיראות פחות טוב משאר הפריטים השונים שממלאים את חלל השירותים. קיימים מספר סוגי אסלות מעוצבות המאופיינות ברמת אסתטיקה גבוהה כדוגמת האסלות ה מעוצבות של Lakes Israel.

עיקרון הפעולה של כל אסלה זהה באופן כללי. המטרה של כל אסלה היא להדיח את הצרכים אל מורד הביוב, באמצעות ניקוז מים, ולמרות זאת, אין אסלה אחת דומה לאחרת. אם אתם מחפשים אסלה מעוצבת, תצטרכו למצוא אסלה שמשתלבת בצורה הרמונית עם חדר השירותים שלכם. בין אם מדובר על עיצוב מודרני, קלאסי או מעודן, תוכלו לבחור את האסלה התואמת ביותר עבורכם.

 

סוגי אסלות

ישנם סוגים שונים ומגוונים של אסלות כאמור. לכל סוג יש את היתרונות של ואת הפרטים הייחודיים שלו. בנוסף, כל סוג מצליח להשפיע בצורה עיצובית אחרת על חדר השירותים. למשל, אסלה תלויה היא אסלה שמחוברת אל הקיר ואינה יוצרת כלל מגע עם הקרקע. מיכל ההדחה שלה סמוי לעין ונמצא בקיר, מה שיוצר מראה אלגנטי ומודרני יותר לחדר השירותים. בכך ניתן לראות איך סוג מסוים של אסלה משפיע על עיצוב השירותים בצורה ניכרת.

 

עיצוב השירותים

אסלה היא חלק משמעותי מעיצוב השירותים. כמו כל עיצוב של חלל, לכל פריט בעל נוכחות דומיננטית יש השפעה ישירה על העיצוב. אי אפשר לעצב סלון למשל מבלי לתת חשיבות לנראות של הספה. מכיוון שחדרי שירותים קטנים לרוב, אסלה היא בהחלט פריט דומיננטי, כך שאסלה מעוצבת משפיעה על עיצוב השירותים יותר ממה שנהוג לחשוב.

 

שימושיות ועיצוב – שילוב מנצח

העיצוב לא צריך לבוא על חשבון השימושיות. בשונה מפריטים עיצוביים אחרים, כמו ציור על הקיר למשל, אסלה הוא פריט בעל חשיבות עיצובית אך גם בעל חשיבות שימושית. אנחנו משתמשים בה כמה פעמים ביום, ולכן אין סיבה להתפשר על השימושיות שלה בתמורה לעיצוב טוב או להפך – ניתן להנות משניהם ביחד.

 

מאיפה קונים?

כדי לקנות אסלה מעוצבת שניתן לעשות בה שימוש בצורה נוחה, תצטרכו למצוא חנות בעל וותק וניסיון, שמציעה למכירה אסלות מעוצבות שונות. חפשו מקום המציע מגוון של מוצרים בתחום, על מנת שטווח הבחירה שלכם יהיה רחב יותר.

שרותים

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »