חיפוש

אילו יתרונות מביאה גינה מעוצבת לבית?

בטח יצא לכם כמה פעמים לעמוד נפעמים מול גינה של בית, ולהרגיש, עוד לפני שנכנסתם לתוך הבית, שזה הולך להיות בית מדהים ביופיו. אין ספק, גינה מושקעת ומעוצבת, תורמת רבות לרושם הראשוני שלנו לגבי הבית. אבל מלבד רושם ראשוני, ישנם עוד כמה יתרונות בגינה מעוצבת, הגנה מפני רוחות, צל על הבית שחוסך צורך בקירור בקיץ, בקיצור, מוזמנים לקרוא.

 

אז למה כדאי להשקיע בגינה מעוצבת?

גינות מעוצבות, כמו שאמרנו, מוסיפות הרבה דברים לבית, וזה לא רק הרושם הראשוני, זה גם במישור בעיצובי, האסתטי, וגם במובן הכי פרקטי שיש, אז הנה רשימת הסיבות, שיגרמו לכם לפנות לחגי תדמור – עיצוב גינות ואדריכלות נוף,  כדי שיתכנן יחד איתכם את הגינה, שתתאים בדיוק לבית.

  • התאמת הבית והגינה למזג האוויר – אחד היתרונות הבולטים של גינה שעוצבה והושקע בה תכנון, הוא שהבית מותאם לסוגי מזג האוויר השונים, בעזרת הגינה. גינות מעוצבות, כך שיהיו בהם מספיק עצים וצל, או לחילופין צמחיה עבותה כחסם מפני הרוח, תורמות מאוד לצורך בחימום או קירור הבית, תלוי במזג האוויר.
  • חללים פנויים ומקום לאחסון – אחד היתרונות הבולטים אצל חגי תדמור – עיצוב גינות ואדריכלות נוף, הוא שהוא יכול ליצור לכם בגינה עוד מספר משטחי עבודה, שיאפשרו לכם, ממש לפנות חדר בבית. ריצוף, או פינוי מקום מסוים בגינה, יכול ליצור חלל עבודה נוסף, שירווח את חללי העבודה בבית. גינות מעוצבות, בצורה יעילה, יכולות לתת גם מענה ליופי, וגם לתרום במובן הפרקטי, פינוי מקום בבית עצמו. בניית פרגולה גדולה וסגירתה, גם אם לא בצורה הרמטית, יכולה לתת מענה גם היא לצורך בעוד מקום.
  • אור ונוף – אם אתם גרים במקום עם נוף, עיצוב הצמחייה והעצים בגינה בצורה שתתאים לחלונות הבית, תאפשר לכם להמשיך לצפות בנוף, גם מהבית, וכך תרוויחו, בעזרתו של חגי תדמור – עיצוב גינות ואדריכלות נוף, גם בית עם נוף, וגם גינה מרהיבה. גינות מעוצבות באופן מקצועי, יכולות לספק מענה גם לחוסר בתאורה בבית. לעיתים אין מדובר בחוסר, אלא בחיסכון. תכנון אסתטי של הצמחייה, בצורה שתגדל במקומות בהם אין חלונות, אך תהיה מועטה יותר היכן שכן, יכולה לחסוך את הצורך להדליק אור בבית, בשעות מסוימות.

לסיכום

חגי תדמור – עיצוב גינות ואדריכלות נוף, יכול לעצב לכם גינה, שתועיל מאוד לבית שלכם. לכן, חשוב מאוד לפנות למעצב גינות, כבר בשלב בניית הבית. ההתאמה בין הגינה לבית, יכולה לחסוך כסף רב, ולהוסיף הרבה לבית, החל מאור וצל כמו שאמרנו, והתאמה למזג האוויר, ועד שריון מקום לאחסון, אם זה מחסן בגינה, ואם זה מרפסת מרוצפת, שיכולים גם לרווח את הבית בצורה משמעותית. גינות מעוצבות אחרי מחשבה ותכנון, עושות את ההבדל בין בית וגינה נחמדים, לבית שהוא יפה ונוח בצורה יוצאת מן הכלל.

גינה מעוצבת

אולי יעניין אותך גם