חיפוש

איך מתבצעת הובלה לציוד רגיש במיוחד

כשמדובר בהובלה לציוד רגיש במיוחד חשוב מאוד לוודא שמדובר בחברת הובלות בעלת ניסיון עשיר בהובלות מסוג זה. מדובר בהובלה שדורשת חומרי אריזה שונים, ציוד שינוע מיוחד ובעיקר צוות שמבין מהי הובלה של ציוד רגיש במיוחד וכמה חשובים ויקרים הפריטים אותם הוא מעביר. חוסר הבנה וניסיון יכולים להוביל לעבודה עם אמצעים לא מתאימים שלא ישמרו כראוי על החפצים שלכם בזמן ההובלה, נזק כבד עלול להיגרם ועוגמת נפש קשה. בדקו מראש שהמוביל שלכם יודע מה הוא צריך להובלה של ציוד רגיש במיוחד. 

 

האיש שסוחב את הציוד

החברה הישראלית מורכבת מאנשים שונים המגיעים מרקע שונה וממקורות שונים. יש ביננו אנשים שנולדו במדינות ערב, חלק אחר שהגיע ממדינות חבר העמים, אנשים שהגיעו ממערב אירופה וחלק נוסף שהגיע מאפריקה. אנחנו עם מגוון ולכל אחד מאתנו מנטאליות מעט שונה. לפיכך, האיש מטעם חברת ההובלות שאמון על סחיבת הפריטים הנחשבים לציוד רגיש במיוחד משפיע מאוד על איכות ההובלה ותוצאותיה הטובות. הצבר הישראלי על פי רוב הוא אדם מעט תזזיתי וחסר סבלנות, הוא אותו נהג שצופר לנו בכביש או נדחף בתור לקופה בקולנוע. כמובן שלא כולנו כאלה אבל כשמדובר באדם שצריך להוביל ציוד רגיש במיוחד אנו מקווים לפגוש באדם סבלני, קשוב ושירותי.

 

מיהו הסבל האידאלי להעברה של ציוד רגיש במיוחד

עם ישראל כפי שצוין קודם לכן מגוון וכולל בתוכו עולים שהגיעו ממדינות שונות ברחבי העולם ובניהן מדינות חבר העמים, צרפת ואתיופיה. העולים החדשים שהגיעו מחבר העמים או מכל מדינה אירופאית אחרת הגיעו ממקומות בהם יש תודעת שירות גבוהה בדרך כלל. גם במקרה זה צריך להיזהר מהכללות אך בדרך כלל מדובר באנשים מנומסים והרבה יותר רגועים מהישראלי הממוצע. לפיכך, סבל שהגיע מאחת ממדינות אירופה עשוי מאוד להתאים להעברת ציוד רגיש במיוחד.

 

כיצד מתבצעת העברה של ציוד רגיש במיוחד

הובלת דירה בשרון הכוללת מעבר של ציוד רגיש במיוחד, מה חשוב לדעת? אחד הדברים החשובים הוא אמצעי האריזה, ציוד רגיש במיוחד יש לארוז באמצעות נייר משי, עיתונים, קלקר וניילון פצפצים ששומרים היטב על החפצים העדינים. את החללים הריקים בתוך האריזות השונות יש למלא בחומרי מילוי מיוחדים או לפחות בבדים בכדי למנוע טלטול מזיק לפריטים הארוזים. ברכב ההובלה יש למקם את הציוד הרגיש במיוחד בנפרד ולהשתדל שיהיה זה שטח ישר ויציב. כשמדובר בציוד רגיש במיוחד וגדול חשוב להיעזר בתושבות קצף פוליסטירן שמגנות היטב על הציוד. פסנתרים וויטרינות עתיקות יוצאו על פי רוב מהדירה באמצעות מנוף שעושה זאת בצורה הבטוחה ביותר שניתן.

 

שילוב של האדם המכונה והחומר

הדרך הטובה ביותר לנהל העברה של ציוד רגיש במיוחד קטן וגדול היא בשילוב צוות עבודה מתאים ומיומן, אריזה מוקדמת שתגן בכל הדרכים הידועות על הפריטים וציוד אלקטרוני ומכני מדויקים שיודעים לבצע העברות מסובכות דרך מרפסות ומקומות גבוהים שקשה להגיע אליהם.

הובלה של ציוד רגיש במיוחד

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »