חיפוש

איך מתאימים בין צבע הדלת לבית שלי?

עיצוב הבית הוא מקרה מובהק של השלם הגדול מסך חלקיו. כאשר מעצבים נכון את הבית, השילוב של גורמים שונים יוצר מכלול שנראה יותר יקר, יותר נעים ויותר אסתטי מכל מרכיב בנפרד. כדי ליצור הרמוניה ושילובים טובים בין מרכיבים שונים, בחירת הצבעים של המרכיבים היא אלמנט מרכזי. שילוב צבעים טוב מרים את כל העיצוב דרגה. לפניכם מדריך קצר להתאמת הצבעים של דלתות הבית.

 

פלטת הצבעים של הבית

פלטת צבעים היא אחד הכלים החשובים ביותר בעיצוב מודרני של הבית. פלטה היא למעשה בחירה של מספר צבעים ביחד, ומחויבות של כל העיצוב, החל מהקירות, דרך הרהיטים ועד החפצים השונים בחדר, לאותה הפלטה. ישנן פלטות צבעוניות או מונוכרומטיות. אפשר ליצור פלטה לכל חדר או לכל קומה או לכל הבית. בחירת פלטה היא הכרחית ליצירת תחושת הרמוניה ושקט עיצובי. אולי אינכם יודעים, אבל הדבר המרשים שתופס את העין בעיצוב מקצועי הוא התחושה שנוצרת שהכל נעשה באותה יד מכוונת של מעצב. אפקט זה אפשר להשיג בקלות גם בעצמכם בעזרת בחירת פלטת צבעים.

פלטת צבעים

דלתות פנים

בעבר דלתות פנים לא היו חלק מרכזי בעיצוב הבית, התייחסו בעיקר לפונקציונליות שלהן ולרוב המטרה הייתה להעלים או להתעלם מקיומן מבחינה עיצובית. זה אומר שצבע הדלת היה זהה לצבע הקיר, שאין לדלת הפנים צורה והיא חלקה. כיום אנחנו מתייחסים לדלתות הפנים כאלמנט עיצובי מרכזי, אפילו כרהיט שמוסיף עניין ויכול להשלים הרמוניה של חדר. כאשר דלת הפנים צבועה בצבע אחר מצבע הקיר היא יכולה להוסיף נקודה עניין, למשוך את העין ולעשות סדר במראה של החדר. צבע דלת הפנים צריך להתאים לקונספט העיצובי של החדר ולפלטת הצבעים שבחרתם.

אם צבע הדלת חורג מהפלטה, זה ייצור תחושת כאוס עיצובי. התאמה לפלטה מייצרת הרמוניה ולכן מזמנת תחושת שלווה ושקט בחדר. כדי להתאים את פלטת הצבעים באופן אידאלי לחזון שלכם, כדאי ללכת לראות ולרכוש דלתות מחברות מתקדמות בתחום שמציעות פלטות צבעים אדירה ומגוונת כמו רשת דלתות אלון.

 

דלתות חוץ

דלתות חוץ היו תמיד אלמנט עיצובי בעל השפעה רבה יותר מדלתות פנים, אבל גם דלתות חוץ היו מוגבלות באפשרויות שהן מציעות בעבר, וכיום ניתן להרחיב את הצבעים והסגנונות בבחירת דלת חוץ. דלת חוץ היא כמו התכשיט של הבית, וכמו תכשיט, תפקידה למקד את המבט וליצור נקודת חן בעיצוב הכללי. זאת יכולה להיות נקודת חן בולטת או עדינה, אבל בשני המקרים היא צריכה להתאים לעיצוב הכללי וכמובן לפלטת הצבעים של הבית, של אזור הכניסה כולל ריהוט הגן וכמובן צבע הבית.

 

סיכום

דלתות הבית, בפנים או בחוץ, יכולות לשמש כתכשיט שמשלים את העיצוב הכללי של החדר או הבית. כדי לעשות בחירה שמותאמת לחזון שלכם, בחרו פלטת צבעים, ובחרו ברשתות מתקדמות לעיצוב הדלת שלכם.

דלת לבית שלי

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »