חיפוש

איך לעצב נכון את הדירה שקניתם בפרויקט במתחם דירות?

ישנם המון פרויקטים של מתחמי דירות היום, אם לא אצלך בשכונה אז בשכונה שממול, ויחד עם העולם המשתנה של מתחמי הדירות עם החדשנות וההתלהבות, אלו מכם שהולכים לגור בדירות האלו, צריכים גם לחשוב על עיצוב נכון שיתאים לדירה החדשה שלכם. וכדי לעשות את זה כמו שצריך, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת.

 

מטרת הפרויקטים האלו

לאחרונה ניכר שעלה הביקוש עבור פרויקטים לבניית מתחמי דירות כמו מתחם יצחק שדה של  City Boyואחרים. מטרת הפרויקטים האלו היא בדרך כלל חיזוק של בנייני מגורים ישנים מפני רעידות אדמה, במהלך הפרויקטים הללו משפצים את המבנה והדירות, לעיתים הורסים ובונים מחדש, ובסופו של דבר דרך הפרויקטים האלו נבנים מתחמי דירות שווים ועמידים.

 

הרחבות בפרויקטים של מתחמי דירות

בפרויקטים האלו מוסיפים הרחבות ותוספות לדירות, מה שמעניק דירות גדולות חדישות ומרווחות. כל התוספות האלו יכולות לכלול מרפסות, חדר ממש, חדרים גדולים, תוספות של חצי דר או חדר שלם לדירה. מתחמי הדירות האלו מלאים ברעיונות שאפתניים ובניית הדירות נעשית בהקפדה ועם השקעה גדולה בכדי לבסס את איכות הדירות כבר בבנייה.

 

עיצוב פנים כבר בשלבים מוקדמים

כבר בשלבים המוקדמים, כשעוד בונים את מתחם הדירות והדירה שאתם הולכים לקנות עוד בשלבי בנייה והתהוות, צריך להתחיל חשוב ולתכנן את העיצוב. כך תוכלו להתאים את העיצוב של הדירה לתוכניות האדריכליות בצורה קוהרנטית. תוכלו לעשות תיאומים עם היזם והקבלן, לעשות שיתוף פעולה יחד עם מעצב פנים או אדריכל מטעמכם, ולהתחיל לעצב.

 

בחירת מאפיינים

בדרך כלל במהלך הפרויקטים של מתחמי דירות, מקבלים כמה אופציות לעיצוב הבית מהיזם, בעזרת מעצב פנים תוכלו לעשות את הבחירה מתאימה עבורכם או למצוא את הדרך לשדרג. תוכלו לעשות בחירות שקולות והתאמות של סוג דלתות, עיצוב מטבח בצורה הנוחה לכם, מחיצות, קירות גבס, סגירה או פתיחה של חללים, ובכך להתחיל לעצב כבר מהבסיס.

 

ניהול זמני העיצוב

חלק גדול מעבודות עיצוב הדירה קשורות כמובן לפרויקט עצמו, יכול להיות שחלק מהדברים תוכלו להתחיל רק לאחר הסיום. חשוב לדעת אילו עבודות אתם מתכננים לעשות מבעוד מועד, ולקחת בחשבון את הלוחות זמנים עד שאתם נכנסים לדירה המחודשת. חשוב להתחשב במשך הזמן שנדרש לאספקה, תכנון, זמינות הפריטים, עבודה העיצוב ועוד.

 

תהיו יצירתיים

חלק עצום בתליך העיצוב, זו החשיבה היצירתית, יש המון עיצובים מוכרים וסטנדרטים שאולי יתאימו לכם, אך הפרויקטים האלו מביאים דירות מעוצבות כבר מיסודן, חדשנות זה המהות שלהן. לכן, כדאי לכם לנסות להכניס את שאר עיצוב הדירה לאותה אווירה, של חדשנות, מודרניות, יצירתיות שלא נגמרת.

 

תחשבו על הפרטים הקטנים

עכשיו כשהגעתם לישורת האחרונה, תתחילו לחשוב על התוספות הקטנות, וילונות, כריות, סידור בסיסי של הרהיטים בחלל, שם שווה להשקיע. תרצו לבסס עיצוב הרמוני, עם פלטת צבעים שתתאים לכם, ודגש על האווירה שאתם רוצים שתהיה בביתכם. כל הפרטים הקטנים האלו יחד יהוו את לב הבית, התחושות הכי ראשוניות ובסיסיות שביתכם יעניק בשהותכם.

לעצב את הדירה

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
עיצוב פנים
שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב פנים
איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות

קרא עוד »