חיפוש

איך לעצב גינה עם ג׳קוזי בבית שלכם

ג׳קוזי בבית או בגינה זה החלום של כל אחד! ג׳קוזי יכול לשמש בכל העונות – שהייה בג׳קוזי חמים בערב קריר, או ביום חמים המאפיין מאוד אם ימי הקיץ הישראלי. מעבר לחוויה המשוגעת והמפנקת של ג׳קוזי, ג׳קוזי מעוצב עם מחשבה בגינה מוסיף מראה משגע והרבה סטייל.

 

רגע לפני – מהו ג׳קוזי?

ג׳קוזי (אמבט עיסוי בעברית תקינה) הוא סוג של בריכה בגודל קטן, המחוממת לטמפרטורה של בין 30-40 מעלות. בג׳קוזי קיימות משאבות משני סוגים –

  • משאבות מים (jets) – מותקנות בדופן של הבריכה.
  • מפוח אוויר (blower) – מזרים אוויר דרך חריצים קטנים בקרקעית של הג׳קוזי.

מקור השם ״ג׳קוזי״ הוא למעשה שמה של החברה שעוסקת בייצור מתקני הג׳קוזי, והפכה לשם הלא רשמי של המוצר.

 

גודל הג׳קוזי

גודל ג׳קוזי לגינה צריך להיבחר במחשבה, ולא באופן רנדומלי, כדי להתאים באופן מושלם לעיצוב הגינה והחוץ שלכם. ג׳קוזי ביתי מגיע בכלל גדלים, תוכלו לקנות את המוצר בגודל שיתאים לגינה שלכם ולפי ייעוד שימושו – האם תרצו שהג׳קוזי ישמש את המשפחה והילדים, או ג׳קוזי אינטימי לזוג יחיד. בנוסף, אם מדובר בג׳קוזי במרפסת או בבית עם ילדים, חשוב לשים לב לדגשים בפן הבטיחותי. ההתקנה תגיע עם הנחיות ודגשי בטיחות מפורטים וחשוב לעמוד בהם.

 

עיצוב הג׳קוזי

עיצוב המוצר עצמו צריך להיות בסטייל דומה של הגינה ולהוות המשכיות והתאמה לכלל המתחם. ג׳קוזי מעוצב באלגנטיות ויוקרה, אל מול מוצר מעץ עם דק מסביב. צבע הג׳קוזי עצמו גם מגיע במגוון צבעים, בהירים או כהים, תלוי בבחירתכם לפני עיצוב הגינה והסגנון שלה.

 

סביבת הג׳קוזי

כמובן, כבכל גינה, פרחים וצמחים ירוקים ושמחים מעלים את רמת הגינה בהרבה. סביבת פורחת ושמחה מסביב לג׳קוזי שלנו יכול רק להוסיף לעיצוב. בנוסף, עיצוב רצפת הג׳קוזי חשובה לא פחות – אם ריצוף בדק, במרצפות או בדשא, חשוב הדיוק המותאם לעיצוב. יש כאלה שמתאימים את מיקום הג׳קוזי לצד מקור מים כדי שיהיה סמוך למקלחת חיצונית בשביל הנוחות.

 

מחירי ג׳קוזי

רוב מוצרי הג׳קוזי יהיו מעל 2,000 ש״ח. ג׳קוזי בצורה עגולה או מלבנית יכול להגיע עד 4,000 שֿ״ח. מוצר במידות גדולות יותר יכול גם לעבור את טווח ה4,000 ש״ח. מעבר למחיר המוצר עצמו, חשוב לזכור את ההוצאות הנוספות – דמי התקנה, דמי משלוח והרמה, הכנת השטח וכו׳.

 

לסיכום

עיצוב גינה באופן יוקרתי וייחודי הוא כבר לא חדש. כחלק מעיצוב הגינה, בארץ חמה כמו ישראל, תכנון ג׳קוזי כחלק מעיצוב הגינה הוא לא דבר חריג. אז למרות שג׳קוזי הוא לא בריכה, והתקנתו היא הרבה פחות מורכבת, חשוב לתכנן הכל עד הפרטים הקטנים גם כאן. אז לפני שתרכשו ג'קוזי לגינתכם – חשוב על הסביבה בה יונח, הצבעים שיתאים אליו, רצפת הג׳קוזי והצמחים מסביב. אז… תהנו !

Entertainment-1-800x533-1

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »