חיפוש

איך לנקות כיסאות גן – 3 טיפים יעילים במיוחד

ריהוט הגינה שלנו חשוף באופן יומיומי לנזקי מזג האוויר וכמובן למזיקים רבים נוספים.

חרקים, ציפורים ואבק, הם רק חלק מהדברים שגורמים ללכלוך רב בכיסאות הגינה שלנו וגורמים לנו לא לרצות לשבת עליהם.

אבל לא חבל? אחרי שהשקעתם וקנית ריהוט איכותי ולא זול לגינה, לא תשתמשו בו? כל לכלוך אפשר להוריד ואנחנו ריכזנו לכם כאן כמה טיפים יעילים במיוחד לניקיון הכיסאות.

 

שמירה על הריהוט

ריהוט גינה הוא דבר שחשוב לנקות ולתחזק. מעבר לכך שכאשר הוא מלוכלך הוא לא אסתטי, הזנחה ממושכת של תחזוקת ריהוט גן יכולה גם להוביל לקרעים ושברים בריהוט. כדי לשמור על הריהוט במצב שמור ואיכותי לאורך שנים, יש צורך להשקיע בניקוי ולהבין כיצד הכי נכון לנקות אותו.

 

טיפ מספר 1 – להתאים את הניקוי לרהיט

רהיטי גן שונים עשויים מחומרים שונים וחשוב להתאים בין חומר הניקוי וצורת הניקוי, לחומר ממנו מיוצרים הרהיטים. אז לפני שאתם שולפים סמרטוט וסבון כלים, כדאי לבדוק ולברר כיצד הכי מומלץ לנקות את הרהיט שלכם. כעת נפרט בקצרה מה סוג הניקוי העדיף לכל אחד מחומרי הריהוט הפופולריים ביותר.

 

עץ

מומלץ לבצע ניקוי תקופתי עם צינור מים ולעיתים אף עם מים וסבון. בנוסף, כאשר חשים שהעץ הופך להיות מחוספס, יש לשייף את העץ ולשמן אותו.

 

אלומיניום

נקו את האבק בעזרת סמרטוט לח, ספוג וסבון כלים. במידה ויש כתמים קצת יותר עקשנים, ניתן להניח סמרטוט עם חומר ניקוי למשך כמה שעות להסרת הלכלוך.

 

פלסטיק

ניקוי כיסאות הפלסטיק הוא פשוט ביותר. ברוב המקרים מטלית לחה, ספוג וסבון אמורים לעשות את העבודה. אם ברצונכם להבריק את הכיסאות ולהחזיר להם את הצבע הלבן הבוהק, ניתן להוסיף אקונומיקה לדלי עם מים.

 

טיפ מספר 2 – לנקות בנפרד את הבד

במידה ובריהוט גינה שלכם יש גם כריות או ריפוד, חשוב לנקות אותם בצורה נפרדת ויסודית. תחילה, יש לשאוב אותם מאבק ולכלוכים, ולאחר מכן לכבס אותם על פי הוראות היצרן. גם כאן – חשוב להקפיד להתאים את חומר הניקוי איתו משתמשים לחומר ממנו האריג עשוי.

 

טיפ מספר 3 – הטיפול הכי טוב הוא מניעה

הכלל הזה נכון לכל דבר בחיים, החל מהבריאות שלנו ועד ריהוט הגינה שלנו. מה אפשר לעשות כדי למזער הנזקים? כדי למנוע לכלוך וכתמים על כיסאות הגינה שלכם, הקפידו לכסות אותם ואפילו להכניס אותם למקום מוגן בתקופות בשנה בהן אתם יודעים שהם פחות יהיו בשימוש.

 

נקי ומצוחצח – נראה כמו חדש!

בשורה התחתונה, כיסאות הגינה שלכם דורשים תחזוקה, וגם אתם רוצים לשמור עליהם נקיים, מטופחים ואיכותיים לאורך שנים רבות – הרי זו הייתה השקעה לא זולה לקנות אותם. נקו וטפחו את כיסאות הגינה שלכם, זה אפשרי וקל.

שולחן וכיסאות

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »