חיפוש

איך לנקות ביסודיות ארונות אמבטיה

חדר האמבטיה שלנו, הוא החדר שצריך להיות הכי נקי בבית.

מי לא מחכה לרגע אחרי יום ארוך להיכנס למקלחת ארוכה וטובה שתשטוף ממנו את כל מה שעבר? כמה כיף זה להיכנס למקלחת נקייה וכמה מבאס זה להיכנס לחדר רחצה עם ריח לא

טוב שנראה מלוכלך.

אחד מהדברים שאסור להזניח, זה ניקיון של הארונות בחדר האמבטיה.

בואו ללמוד כיצד לעשות זאת.

 

לכלוך מסוכן

ניקיון ארונות בחדר האמבטייה שלכם הם לא רק לשם האסתטיקה והיופי. כאשר אנו מדברים על ארונות אמבטיה, חשוב לזכור שפה אנחנו מתמודדים גם לחות ועובש שיכול להוות סכנה לבריאות. לכן חשוב מאוד להקפיד לנקות את הארונות בתדירות גבוהה וביסודיות. אז איך עושים את זה נכון?

 

חומרי ניקוי מתאימים

כאשר ניגשים למשימת הניקיון, חשוב מאוד לבחור חומרי ניקוי מתאימים. כמובן שיש להתחשב בסוג החומר ממנו הארון בנוי אך גם יש לשים לב על אילו בעיות אתם מבקשים להשיג פתרון. הזכרנו קודם את הלחות והעובש – שימו לב שחומרי הניקוי שלכם מתאימים לטיפול בכך. בנוסף, אם יש ברשותכם ארון אמבטיה עם מראה, הקפידו לנקות את המראה בחומר חיטוי המתאים לניקוי מראות בנפרד משאר הארון.

 

לנקות בתדירות

אנשים רבים דוחים את ניקוי הארונות בחדר האמבטיה ומתייחסים לכך בתור מטלה מיוחדת שצריך לעשות רק לעיתים נדירות. לא כך הדבר. ככל שתקפידו יותר לנקות את הארונות כך תשמרו עליהם טוב יותר וכך גם המשימה תהיה קלה יותר מפעם לפעם.

 

למנוע הצטברות של מים

מומלץ לנגב את הארונות ולייבש אותם לאחר שמצטברים עליהם מים ואדים. הדבר יעזור לכם למנוע התפתחות של עובש.

 

לנקות גם במרווחים

במידה והארון מחובר לקיר ולרצפה באמצעות סיליקון, תקפידו לנקות אותו מכיוון שגם שם נוטים להצטבר חיידקים ועובש. מומלץ לנקות את האזור עם אקונומיקה או כלור – מרוחים את החומר על האזור, משאירים 20 דקות ושוטפים את הכל עם מים חמים.

 

להוריד את הלכלוך

אם כבר הגעתם למצב בו יש לכם עובש על ארונות האמבטיה כך תורידו אותו ביעילות – יש לקנות חומר מתאים לניקוי עובש בארונות לרסס על הארון ולנגב אותו בצורה יסודית. במידה והעובש כבר חדר לעומק הארון עליכם לבדוק האם ניתן לנקות אותו או שתהיו חייבים לחדש אותו. במידה ויש לכם חלודה בחיבורים של הארונות, ישנם גם חומרים המתאימים להורדת חלודה כמו מלח מיוחד שניתן להשיג בכל חנות של חומרי בנייה. בנוסף לחומרים הקנויים ישנן מספר מתכונים להכנת חומרי ניקוי ביתיים וטבעיים שניתן למצוא ברשת.

 

שמרו על ארונות האמבטיה שלכם

ארונות האמבטיה שלנו הם רהיט שאנו נוטים להזניח בניקוי שלו אך זו טעות שיכולה להיות מסוכנת עבור העמידות שלהם לאורך זמן ואף לבריאות שלנו. הקפידו לנקות אותם היטב.

חדר רחצה

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »