חיפוש

איך לנקות את הבית בצורה חכמה ויעילה

ניקוי הבית זו משימה לא פשוטה בכלל. רבים אינם מנקים את הבית בצורה יעילה, וכך יוצא שהניקוי לוקח זמן רב, וגם התוצאה אינה משביעת רצון.

במאמר זה אגע בטיפים של ניקוי יעיל וחכם.

 

ניקוי יסודי

כל בית מצריך ניקוי, אך בית חכם מצריך ניקוי חכם. ניקיון של כל הבית יכול להוות טרחה לא קטנה, ולכן צריך לדעת איך לנקות את הבית בצורה שתחסוך לכם זמן. בעזרת בית חכם תוכלו לייעל את העבודה. ניקוי נכון יחסוך לכם הרבה זמן, יקל עליכם את העבודה, והכי חשוב, בסיום הבית יהיה מבריק.

 

בית מסודר

בית מסודר הוא הבסיס לניקיון טוב. כאשר הבית מסודר אתם לא מבצעים חצאי עבודה, לא עסוקים בלהרים כל רגע משהו אחר מהרצפה, וכל מה שנותר לכם לעשות זה להתרכז בשטיפה.

לכן, תייצרו לעצמכם מקומות אחסון מוגדרים מראש, שימו את הבגדים במקום, משחקים שיש על הרצפה, הרימו כסאות, והכינו את הרצפה לשטיפה.

 

תכננו את הדרך לשטיפה

תכננו את המסלול בו אתם הולכים לבצע את השטיפה. טיפ זה טוב בעיקר ליצירת סדר בראש שלכם, דבר המוכח כעוזר בכל עבודה שהיא. כמו כן, כך לא תצטרכו לחזור על מקומות פעמיים או על מקומות שאתם לא בטוחים שניקיתם.

 

שואב אבק רובוטי

שואב אבק רובוטי הוא מעולה בכל בית. תוכלו להפעיל אותו שינקה את הבית בזמן שאתם עוסקים במטלות אחרות וכך לחסוך זמן רב.

 

ניקיון כדרך חיים

טיפ מעולה להקל עליכם בשטיפה גדולה, הוא לשמור על ניקיון בסיסי באופן קבוע. אם תשטפו את הכלים בכיור אחרי שסיימתם לאכול, תקפלו את הכביסות, תטאטאו את הרצפה מדי פעם, ועוד, השטיפה הגדולה תהיה קלה הרבה יותר.

 

ריח טוב

ריח טוב בבית נותן תחושת ניקיון עוד לפני שהתחלתם לנקות. תפזרו תרסיס ריח שאתם אוהבים בבית, תפתחו את החלונות ותנו לאוויר ולקרני השמש להיכנס לבית.

בבית חכם לא תצטרכו אפילו לקום מהספה כדי להסיט את הווילונות ולתת לאור להיכנס לבית.

כמו כן, יש הטוענים שמלח עוזר בספיגת הריחות.

 

קביעת זמנים

תקבעו כמה זמן תקדישו לכל חלק בבית. נסו לקבוע זמנים לא קצרים מדי, אך כאלו שתוכלו לעמוד בהם. זכרו שמה שחשוב יותר מלקרצף כל פינה בבית, הוא הסדר והניקיון הכללי. קביעת לוח זמנים לכל חלק בבית (חדרים, מטבח, שירותים, סלון) תכין אתכם לכמות הזמן בה אתם הולכים לעסוק בניקיון, ותעזור לכם בתכנון המטלות הבאות.

 

לסיכום

לא הרבה יודעים כיצד לנקות את הבית בצורה חכמה ויעילה. רבים מסתבכים עם חומרי הניקוי, שופכים יותר מדי מים, לא קובעים לוח זמנים ומקדישים זמן רב מדי לניקיון הבית.

כדי להקל על העבודה, הקפידו על הכללים במאמר, והבית שלכם יהיה מבריק במינימום מאמץ ובזמן קצר.

 

 

שואב אבק

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »