חיפוש

איך לנקות את ארון הבגדים

הרבה אנשים שוכחים לנקות את אחד המקומות החשובים ביותר בבית – ארון הבגדים. הדבר עלול לגרור להצטברויות אבק על הבגדים, והדבר עלול להרוס אותם. לכן, הכנו בשבילכם את העצות הטובות ביותר, שיגרום לארון הבגדים שלכם להיות נקי. זכרו שניקוי ארון לא צריך להיות בצורה יומיומית, אך אל תחכו לפסח בשביל לבצע ניקיון חשוב זה.

 

מצאו זמן קבוע לניקיון הארון

מחקרים מראים שאם דברים נעשים לחלק מן השגרה, לא נוותר עליהם. לכן, רצוי שתכניסו את ניקוי הארון לשגרת היומיום שלכם. בחרו יום קבוע בו אתם מנקים את הארון, ואל תוותרו עליו. כדאי להכניס את ניקוי הארון ביום בו אתם מנקים את שאר הבית. גם אם בהתחלה לא תהיה לכם מוטיבציה לניקיון הארון, עם הזמן זה יהפוך להרגל. זכרו שניקיון הארון לא צריך להיות דבר יומיומי, בחרו תאריך קבוע בחודש בו מתרחש הניקיון.

 

השתמשו במטלית

כדי לא להרוס את ארון הבגדים, השתמשו במטלית כדי לנקות את הארון. הרטיבו אותה במעט מים ולאחר מכן העבירו אותה על כלל המדפים. לאחר העברת המטלית הרטובה על כלל המדפים, קחו מטלית יבשה ויבשו טוב את כל המדפים. אם אתם רוצים להשקיע, בחנויות הניקיון מוכרים נוזל מיוחד לניקוי הארון שגם בו אפשר להשתמש.

 

נקו את הארון לפי סוגו

ניקיון ארונות הזזה שונה מניקיון ארונות פתיחה (ארונות עם דלתות). בארונות הזזה עליכם לנקות את המסילה עליה יושבת הדלת. לאחר מכן, נקו גם את הגלגלת עליה מחוברת הדלת אל המסילה. קשה לנקות את ארונות ההזה מבלי להוציא את הדלתות מהמסילה, לכן במידה ואתם מתקשים, הוציאו אותן ולאר מכן החזירו. הדבר יעזור לשמור על תקינות המנגנון, ולגרום לכך שיחזיק מעמד לשנים ארוכות. ניתן לנקות את המסילה באמצעות ספריי שניתן לרכוש בחנויות.

בעת ניקיון ארונות הפתיחה כדאי לשמן ולנקות את הצירים. בנוסף, פעם בכמה זמן, אתם יכולים לפרק את דלתות הארון, לנקות אותן ולאחר מכן להחזיר. שימו לב! אל תישענו על הדלתות בעת ניקוי הארון. הדבר עלול להוביל לפירוק הצירים ולהריסת הארון

 

אל תתעצלו

לעיתים, הארון גבוה ואין לנו כוח לנקות את המדפים העליונים. חשוב מאד שתלו אל כיסא ותנקו גם אותם. אם לא תנקו את המדפים העליונים, האבק שיצטבר עליהם יכול ליפול על המדפים שכן ניקיתם. לכן, אם לא תנקו את המדפים העליונים כל העבודה הקשה תרד לטמיון.

 

בזמן הניקיון, עשו סדר

ניקיון הארון הוא זמן מצוין לסדר בארון. קפלו את הבגדים, מיינו אותם לפי סוגים, ותרמו את הבגדים בהם אתם לא משתמשים ביומיום. אם ארונכם יהיה מסודר ונקי, הדבר יגרום לכם למצוא את בגדיכם בקלות, ולא להשקיע זמן משמעותי מהיום בחיפוש אחר בגד אבוד.

ארון

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »