חיפוש

איך לייצר תחושה של בית בעסק שלכם?

שירותי ניקיון מקצועיים במפעל שלכם צריך לעמוד בדרישות תקן, לתרום להתנהלות תקינה ופרודוקטיבית של המקום וליצור סביבת עבודה נעימה ובטוחה עבורכם. במקרה כזה, חברת ניקיון מקצועית יכולה לתת לכם את המענה המספק ביותר ולעזור לכם להפוך את המפעל או בית העסק שלכם לסביבה נעימה לעובדים וכמובן גם לכם.

 

חשיבות שירותי ניקיון במפעלים

  • סביבת עבודה נקייה ומסודרת היא מכובדת יותר לעובדים שלה מעבר לכך שהיא גם נעימה ונינוחה יותר עבור עובדי המפעל.
  • ניקיון למפעלים יוצר אצל העובדים מודעות גבוה יותר לשמירה על ניקיון בסביבת העובדה שלהם.
  • סביבת עבודה נקייה ומסודרת מהווה תפקיד מרכזי בשמירה על בטיחות ובאותה הנשימה גם ביטחון העובדים. לדוגמא: כתמי שמן יכולים ליצור החלקה של אחד העובדים, או פסולת וברגים יכולים ליצור פציעות ולחדור לנעלים.
  • סביבת עבודה נקייה נדרשת כחלק משמירה ועמידה על דרישות התקן הקיימות.
  • מחקרים רבים הוכיחו כי סביבת עבודה מסודרת ונקייה תורמת גם לפרודוקטיביות של העובדים וקצב עבודה גבוה.
  • המפעל הוא הפנים של העסק שלכם. מפעל נקי מייצר תדמית חיובית בקרב יצרנים בעלי סטנדרטים גבוהים.

לחברת ניקיון מקצועית ומנוסה של מפעלים, מוסדות, משרדים וכו': http://www.mivnim-re.co.il

 

ידעתם ששירותי הניקיון צריכים להיות תואמים לסביבת עבודה תעשייתית?

שירותי ניקיון במפעלים צריכים לספק מענה מקצועי ולעמוד בדרישות סביבת עבודה תעשייתית. המענה צריך לכלול צוותי ניקיון אמינים ומיומנים שיש לכם את המכשור המתאים וחומרי הניקיון המותאמים לביצוע העבודה. מה גם שהם צריכים לעבוד תחת נהלי המפעל מפני שהם אומנם עובדי הניקיון, אבל הם עובדים בסביבה שיש לה חוקים משלה.

 

בחרו חברות ניקיון עם ניסיון בתחום

עבודה בסביבה של מפעל היא שונה לחלוטין מניקיון של משרדים או אפילו מוסדות ממשלתיים – החל מחומרי הניקיון ועד לשעות הפעילות והיכרות ולמידה של נהלי המפעל. לכן היינו ממליצים לכם לפנות לחברת ניקיון שיש לה ניסיון בתחום ניקיון המפעלים, כזו שיש לה את הציוד המתאים והחדיש ביותר שתואם את סביבת העבודה. צוות מיומן ואחראי ימנע תאונות ויחסוך לכם בזמן ובכסף.

 

מה כלול בשירותי ניקיון מפעלים?

חברת הניקיון צריכה לתת מענה כולל למפעל שבו היא עובדת. היא צריכה לספק את המענה השלם בסביבת עבודה מורכבת זו, זה כולל גם: ניקיון של מחסנים, משרדים, מטבחונים ותאי שירותים, מלתחות במידה ויש, מתחמים חיצוניים וכו'.

רמת הניקיון צריכה להיות גבוה דווקא בגלל תנאי העבודה מורכבים והמסובכים ולא להיפך. זו הסיבה שצריך לבחור בחברת ניקיון מקצועית עם ידע בתחום.

 

לסיכום

העבודה במפעל יכולה להיות שוחקת ומעייפת אנחנו יודעים, אבל חשוב לא להתפשר על הניקיון והתנאים הבסיסיים שמגיע לכל עובד בכל מקום עבודה.
אם אתם לא מרוצים מחברת הניקיון שלכם אתם יכולים להחליף במקום לתרץ עבורה. בסופו של דבר ניקיון בסביבת עבודה כמו מפעל הוא חלק אינטגרלי בתחושת הביטחון של העובדים.

מנקים

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »