חיפוש

איך להתאים את צבע וסוג הריפוד לעיצוב הבית

מי שבחרו לרפד מחדש את הרהיטים שברשותם יודעים כי מדובר בבחירה מורכבת. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשהחלטנו לחדש את ספות הווינטג' שקיבלנו במתנה מסבתא שלנו עליה השלום. בדקנו את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם מסקנות חשובות בכל הנוגע להתאמה מיטבית של צבע וסוג הריפוד. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תוכלו להתאים את צבע וסוג הריפוד לעיצוב הנוכחי של הבית שלכם.

 

רוצים לבצע התאמה טובה? תיישמו את השלב ה – 1: תצלמו את המרחב שנמצא מסביב לריהוט הנבחר

בשלב הראשון אתם צריכים לצלם את האזור שבו נמצא הריהוט שצפוי לעבור חידוש. באותה הזדמנות, עליכם לבדוק מה הצבע הדומיננטי שנוכח בסביבה. הסתכלו היטב על הפריטים הבאים:

  • ווילונות
  • שטיחים
  • מסגרות לתמונות

ההצעה הזו עשויה להישמע לכם מוזרה או מיותרת, אבל אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי מדובר בעניין חיוני שיקל עליכם בהמשך.

רהיטים נבחרים

רוצים לבצע התאמה טובה? תיישמו את השלב ה – 2: תערכו בירור אודות חנויות מומלצות בתחום

אנו ממליצים שלא לבצע רכישה אקראית של ריפוד לריהוט שלכם. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר בריפוד איכותי שיחזיק מעמד לזמן רב. רכישה נכונה עוברת קודם כל דרך חכמת ההמונים. לכן, ההמלצה היא לפנות אל גולשים ברחבי הרשת ולשמוע את דעתם בנוגע לחנויות מומלצות בתחום.

נציין כי יישמנו את השלב הזה עבורכם וקיבלנו עשרות המלצות על חברת ארוטקס. אם תרצו להתרשם ממנה ולבצע רכישה נכונה, כדאי שתיכנסו לכתובת הבאה: https://erotex.co.il.

 

רוצים לבצע התאמה טובה? תיישמו את השלב ה – 3: תבדקו אילו ריפודים מתאימים לצבע הדומיננטי הקיים

עכשיו אתם צריכים להיכנס אל האתר של החברה הנבחרת ולהסתכל על הריפודים שמתאימים לצבע הדומיננטי שקיים בסביבת הרהיט שדורש חידוש. נציין כי אנו ממליצים לבחור בכמה סוגי ריפוד בעלי גוון דומה לצבע הדומיננטי. כך שאם למשל הצבע החום נוכח בסלון שלכם, כדאי שתבחרו בריפוד בגווני אדמה.

אם תגלו שאתם מתלבטים לגבי הריפוד המתאים ביותר, כדאי שתצלמו את המסך ותשמרו לעצמכם את האופציות הנבחרות. לאחר שתעשו זאת, תוכלו לעבור לשלב האחרון והסופי.

התאמות

רוצים לבצע התאמה טובה? תיישמו את השלב ה – 4: תבחרו בריפוד המתאים ביותר לעיצוב הקיים

בשלב זה אתם צריכים לחזור אל התמונה שצילמתם בשלב הראשון ולהעביר אותה בצירוף צילומי המסך אל מכרים שלכם שיודעים דבר או שניים בעיצוב. תשאלו את דעתם ותחליטו יחד מה הוא סוג הריפוד והצבע המתאים ביותר לסלון שלכם מבין האפשרויות הנבחרות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להתאים את סוג הריפוד והצבע המתאים ביותר לעיצוב הבית. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים שתבחרו נכון.

עיצוב בית

אולי יעניין אותך גם

כיסא ארגונומי
רהיטים
מה הוא כיסא ארגונומי?

נמאס לכם לבלות שעות ארוכות בכיסא ולסבול מכאבים בגב? תשמחו לשמוע שיש לכך פתרון! בעזרת כיסא ארגונומי איכותי תוכלו למנוע מראש את כאבי הגב שלכם

קרא עוד »
מיטה
רהיטים
מה היא מיטה אורגנית?

המיטה הקודמת עשתה את שלה? עברתם לדירה חדשה ואתם מרהטים את חדר השינה? התחלתם שינוי באורח החיים שלכם ואתם מעדיפים שגם הרהיטים שלכם יהיו אורגניים?

קרא עוד »