חיפוש

איך להתאים את המטבח לצרכים שלכם

למטבח שלכם יש חלק ותפקיד משמעותי בחיים שלכם. מטבח משמש למפגש של כל דיירי הבית ותורם לנקודת מפגש משפחתית ומהנה וגם כמובן לבישול האוכל לכל דיירי הבית. מטבח צריך להיות שימושי וגם עמיד בפני כל התנאים שחלק מהם הוא גם להיות מעוצב לטעמכם האישי. כך שצריך לקחת את כל הדברים בחשבון, אז איך מתאימים את המטבח לתנאים שלכם?

 

התאמה של השיש לאורך החיים שלכם

חשוב מאוד להתאים את שיש המטבח לאורך החיים של כל דיירי הבית. בכדי לעשות זאת, צריך קודם כל לבדוק, אם קיים מטבח כבר בבית, והאם המטבח הוא פעיל או לא. מטבח שאינו פעיל, לא יצטרך תחזוקה רבה וכך לא יצטרך משטח עבודה עמיד במיוחד שלא יזדקק להמון תחזוקה וכך שמתרכזים בעיקר בנראות שלו.

מטבח פעיל יצטרך שיש איכותי שיעמוד בפני שריטות, כלים שנופלים עליו, כתמים וחבלות, כך שיש לבחור שיש שיתאים לכך, ואם יש מטבח במבצע והוא נחשב איכותי, זו העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

 

בחירה שיש שיכול להתאים לכם

כמו כל ענף, גם בענף המטבחים יש קטגוריות עיקריות של משטחי שיש, בתחום השיש יש 3 עיקריות: קרמיקה, אבן טבעית ואבן קיסר. לכל שיש את התכונות שלו, וכמו כל דבר, יש יתרונות וחסרונות לכל דבר.

בנוסף לבחירה של השיש, צריך להיות גם התאמה למטבח וגם לאביזרים של שקיימים במטבח. כאשר אתם בוחרים במטבחים, ובמיוחד מטבחים בהתאמה אישית צריכה להיעשות התאמה שצבע השיש שבחרתם משתלב היטב עם המטבח וגם העיצוב של הבית כולו.

 

אבן טבעית, אבן קרמיקה ואבן קיסר

אבן טבעית היא אבן שנחצבת מהאדמה, מדובר על אבן מדהימה ביופייה ולכן היא גם יקרה בהרבה יותר מאופציות אחרות. לאבן הטבעית יש מספר חסרונות, כמו למשל ספיחה של מים, קשה להוריד ממנה את השריטות והכתמים, לכן נדרשת תחזוקה של מריחה של חומרי איטום כל כמה חודשים.

האבן כבדה ואי אפשר לתקן אותה במקרה וקורה נזק. קרמיקה או בשמה גרניט פורצלן היא סוג יחסית של שיש. היא עשויה מחול חמר והיא בעלת כושר ספיגה גבוהה בשונה מהאבן הטבעית, אך גם לא יש חיסרון, במקרה של מכבה או שריטה – גם אותה אין אפשרות לתקן.

אבן קיסר עשויה קוורץ ומדובר על אחד ממשטחי השיש הנפוצים ביותר למטבחים. אבן קיסר היא אבן סינטטית, היא מגיעה במגוון של צבעים וגם טקסטורות למטבח. מדובר על אבן עמידה מאוד בפני כל התנאים של המטבח וקל מאוד לעבוד אותה ולתקן אותה.

 

לסיכום

כאשר אתם בוחרים מטבח חדש, בין אם מדובר על שיפוץ או על בית חדש, עליכם לבחור חומרים לשיש שיתאים עבורכם ועבור ההתנהלות שלכם במטבח. אם אתם רוצים מטבח שיהיה שימושי, עליכם לבחור בשיש ואביזרים שתוכלו להשתמש במטבח שלכם ללא שום בעיה ולשמור עליו כמו חדש.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »