חיפוש

איך להתאים את ארון האמבטיה לאריחים

רבים מאיתנו לא מייחסים חשיבות רבה לבחירת הארון באמבטיה, עד שהוא מתחיל לנזול, להירקב או להתפרק. בפעם הבאה שתבחרו ארון אמבטיה תגיעו מוכנים- הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ארונות לחדר השירותים.

 

ארונות אמבטיה-

הרהיטים בסביבת האמבטיה לא יכולים להיות סתם רהיטים רגילים. ארונות אמבטיה הם רהיטים שנמצאים כדרך קבע בסביבה לחה ומלאה מים. בהתאם לסביבה הקשה שבה הם נמצאים ארונות לאמבטיה צריכים להיות איכותיים, עמידים, נוחים לשימוש ומחומרים מתאימים למים. כדי לבחור ארון לאמבטיה כדאי להתחשב בשלושה דברים: איכות, התאמה אישית והעיצוב. הנה המדריך המקוצר לבחירת ארון לאמבטיה:

ארונות אמבטיה

  • איכות- איכות הארון תלויה בכמה דברים- המותג שמייצר את הארון, איכות החומרים, איכות ההרכבה, רמת הגימור של הארון והעמידות הכללית שלו למים. מותגים איכותיים מייצרים מוצרים איכותיים, הם משלבים את שנות הניסיון של המותג יחד עם חומרים איכותיים ומגיעים לתוצרים שהם טובים בצורה בלתי ניתנת לערעור. מותג מומלץ הוא המותג אמבט 4 יו שמציע מגוון רחב של מוצרים ורהיטים לסביבת המקלחת כולל את המקלחת עצמה. מבחינת איכות תוכלו לזהות רהיט טוב לפי החומרים ממנו הוא עשוי ורמת הגימור של המוצר. חפשו אחר מוצרים מחומר עמיד למים כמו שיש או עץ מצופה ובחנו את הפינות של המוצר- האם החיבור של הכיור אטום בצורה טובה, האם התחתית של הארון מאפשרת למים לחלחל ולהשאר בתחתית עד שיווצר נזק או האם הארון אטום למים ומושלם למקלחת.
  • התאמה אישית- הצרכים האישיים שלנו משתנים מבית לבית, מאדם לאדם ואפילו ממקלחת למקלחת. במקלחת האישית שלכם תצטרכו מקום למוצרי הקוסמטיקה האישיים שלכם ובשירותי האורחים תצטרכו מקום לאחסון של נייר טואלט נוסף- לפני שתבחרו את הארון חשוב שתזהו מה הצורך שלכם בארון הספציפי שאתם קונים ושתקנו ארון שתואם לצרכים שלכם. דברים שיכולים להשתנות מצורך לצורך הוא מקום אחסון, מגירות ומדפים, מראות, התאמה לגודל המוצרים וכו.
  • העיצוב- ההתאמה בין הארון לבין שאר העיצוב בבית ובחדר האמבטיה היא המפתח להשגת המראה היוקרתי והמושלם. הארון הוא אחד מהרהיטים הגדולים ביותר בחדר האמבטיה ולכן הסגנון שלו הוא זה שיקבע את השפה העיצובית בחדר. חפשו אחר ארון שמתאים לאריחים במקלחת, לעיצוב של שאר הבית ולעיצוב של שאר חדר המקלחת.

 

לסיכום-

הארונות בחדר האמבטיה הם מהרהיטים החשובים ביותר בעיצוב חדרי השירותים. הגודל שלהם הופך אותם למשמעותיים במראה הסופי של החלל, הפונקציונליות שלהם משפיעה ישירות על חיי היום יום והנוחות שלכם והאיכות שלהם משפיעה על כמות הפעמים שתצטרכו להחליף ארון לאורך החיים.

חפשו אחר ארונות איכותיים, נוחים ומעוצבים- עדיף להשקיע פעם אחת מאשר להחליף את הארונות שוב ושוב. למרות שארונות במקלחת הם נושא שולי בדרך כלל- עכשיו תוכלו לבחור נכון.

אריחי ארון אמבטיה

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
עיצוב פנים
שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב פנים
איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות

קרא עוד »