חיפוש

איך להשרות אווירה נעימה במשרד

כל משרד צריך להיות נקי ומתוחזק. שכן, ניקיון הוא עניין בסיסי בכל הנוגע למקום שמקבל לקוחות. אבל בתקופה האחרונה אנחנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת לבעלי משרדים רבים להתאמץ מעט יותר כדי להשרות אווירה נעימה מעבר לניקיון הבסיסי. במדריך הנוכחי נציין בפניכם 3 דרכים שונות שיאפשרו לכל משרד להיות בעל אווירה נעימה ומזמינה. הישארו אתנו ותגלו מהן הדרכים הללו.

 

מיהם הגורמים שעומדים מאחורי המדריך?

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו, הסתייענו במומחים שעוסקים באופן  יום יומי בתחום עיצוב פנים. המומחים הללו לקחו אותנו לסיור ב -3 משרדים שונים והראו לנו איך הם, המעצבים, הביאו לאווירה נעימה במקומות הללו. אנו מוכרחים להודות שגילינו שמדובר בדרכים קלות למדי, שכל בעל משרד יכול ליישם די בקלות במשרד שלו.

 

תכירו את דרך מספר 1 להשרות אווירה נעימה במשרד – באמצעות זרי פרחים

במהלך הסיור שנערך לנו במשרדים השונים, ראינו תחילה את הדרך הראשונה שהייתה הבולטת ביותר ולא רק בריח שלה, אלא גם במראה הנעים לעין. אם קראתם את הכותרת שלעיל, אתם וודאי יודעים שמדובר בפיזור של זרי פרחים ברחבי המשרד. זוהי בחירה ייחודית שבהחלט משרה אווירה של רוגע בקרב הנוכחים במקום. ראוי לציין כי כל משרד בחר פרחים בצבעים ובניחוחות שונים. לא יכולנו להתאפק ושאלנו את מעצבי הפנים מהיכן הם מזמינים את הפרחים היפים והייחודיים הללו. נאמר לנו שמדובר באתר שנקרא "פלורה בלום" ואנחנו מיד ערכנו חיפוש בגוגל כדי למצוא לכם את הלינק למקרה שתתעניינו: https://florabloom.co.il.

 

תכירו את דרך מספר 2 להשרות אווירה נעימה במשרד – באמצעות מפיץ ריח אוטומטי

מפיץ הריח האוטומטי עושה פעולה דומה לזו של הפרחים, רק שהוא לא כולל את המראה הייחודי והרענן שהם מקנים. אם תבחרו בדרך זו, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים ללחוץ בכל כמה דקות על מפיץ הריח, שכן, יש לו טיימר ייחודי שמאפשר להפיץ ניחוח נעים בהתאם לתזמון שאתם בוחרים. הנה כמה אפשרויות נפוצות של תזמון שקיימות במפיצים השונים:

  • אחת ל 30 דקות
  • אחת ל 60 דקות
  • אחת ל 120 דקות

 

תכירו את דרך מספר 3 להשרות אווירה נעימה במשרד – באמצעות קטורת

שימו לב, מדובר בדרך ייחודית שלא מתאימה לכל משרד שהוא. שכן, הקטורת מעבירה לא פעם מסרים של חיבור לרוח. כך שמשרדים של עורכי דין, רואי חשבון או יועצי מס כנראה לא יבחרו בדרך הזו, פשוט כי היא לא מתאימה לאווירה שלהם וללקוחות שלהם. לעומת זאת, משרדים שמאפשרים לסטודנטים ללמוד בהם או להעביר שיעורי יוגה כנראה כן יישמו את הדרך הזו בשמחה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך להשרות אווירה נעימה במשרד. כעת, כשיש לכם את הדרכים הנפוצות ביותר, נותר לכם רק לבחור את זו המתאימה לכם.

חדר ישיבות

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »