חיפוש

איך להפוך קרש חיתוך למתנה ייחודית למטבח?

כשבוחרים מתנה צריך לחשוב טוב טוב מה ישמח את האדם לו תוענק המתנה.

בדרך כלל הדבר שהכי משמח אנשים שמקבלים מתנה זו מתנה אישית אך גם מתנה שימושית.

בדיוק בשביל זה אנחנו ממליצים לכם לבחור בקרש חיתוך למתנה ייחודית.

איך עושים זאת? ההליך מאד פשוט. כדי להבין זאת, המשיכו לקרוא!

 

מדוע דווקא קרש חיתוך?

קרש חיתוך הינו מוצר חובה בכל בית. אנו משתמשים בקרש החיתוך מדי יום ביומו וחותכים עליו מוצרים שונים. בשנים האחרונות עולה ההבנה כי יש לקנות מספר קרשי חיתוך ולא להשתמש באותו הקרש לכל המוצרים אותם אתם חותכים.

ההפרדה בין הקרשים נובעת מחיידקים שונים שנמצאים על מוצרי מזון שנים. ההפרדה עוזרת לשמור על ניקיון טוב יותר של קרשי החיתוך והגנה מפני חיידקים של המזון אותו אתם אוכלים לאחר החיתוך. לכן למשל מומלץ להפריד בין קרש לחיתוך בשר לקרש לחיתוך גבינה. לאור הביקוש העולה לקרשי חיתוך, ניתן להפוך את קרש החיתוך למתנה אישית, שהיא גם הכי שימושית.

 

כיצד ניתן להפוך את קרש החיתוך למתנה ייחודית?

יש שתי דרכים עיקריות להפוך את קרש החיתוך למתנה ייחודית:

 

דרך ראשונה – חריטה אישית

כפי שאמרנו, מתנות אישיות הן הכי ייחודיות וכן הכי מרגשות. לכן, ריטה אישית יכולה לקחת את קרש החיתוך ולהוסיף לו נופך אישי. כך תוכלו לכתוב לאדם אליו הקרש מיועד מספר מילים, את שמו או כל דבר שרק תרצו. ניתן גם להדפיס על הקרש לוגו של חברה ולהביא אותו לעובדי החברה. תוכלו למצוא קרשים עם אופציה לחריטה אישית עם cutting board – קרשי חיתוך ומוצרים למטבח.

 

דרך שניה – קרש ייחודי ואסתטי

קרשי החיתוך הפשוטים לא מומלצים לצורך הבאה של מתנה ייחודית. אך, כיום ניתן למצוא קרשי חיתוך מיוחדים, שנראים טוב ושימושיים לא רק לחיתוך המוצרים אלא גם להגשת האוכל. דוגמה לכך היא קרש חיתוך בשר או בשמו השני – בוצ'ר.

קרש חיתוך זה מיועד הן לחיתוך הבשר והן להגשתו. הקרש עשוי מעץ, כך שנראה טוב לעין ועצם העובדה שיש לו שתי תכליות כבר מייחדת אותו מאד. הקרש נהדר בתור מתנה ייחודית. ראשית, לא לכולם יש אחד כזה בבית, אבל כולם ישמחו לקבל קרש זה. שנית, קרש הממלא שתי פונקציות – הן חיתוך הבשר והן הגשות, הוא קרש שכיף לקבל כי גם כיף להשתמש בו.

כמובן שגם תוכלו לשלב בין שתי הדרכים. כלומר, תוכלו לבחור קרש חיתוך בשר ועליו לחרוט את ההקדשה האישית. עם זאת זכרו להתאים את המתנה לאדם. אם האדם חובב בשר, כמובן שזו תהיה המתנה המושלמת. אם האדם חובב גבינות, תוכלו למצוא קרש חיתוך לגבינות, יפה לא פחות שישמח אותו מאד.

 

סכין

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »