חיפוש

איך לבחור תמונות אווירה לבית

אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית שלנו, הוא בחירת התמונות הנכונות – שימלאו את הקירות הריקים בחדרי הבית. במאמר הבא נסביר כיצד תבחרו את התמונות בצורה נכונה תוך התאמה מושלמת לקו העיצובי שבניתם בביתכם קודם לכן. עיצוב הבית אינו מרשים באמת עד שלא תולים כמה תמונות יפות על הקירות הריקים בבית, יש שיאמרו אפילו שהתמונות הן אלו שעושות את הבית. אולם, לא כל תמונה תתאים לכל חדר ולא כל תמונה תתאים לכל פריט ריהוט הקיים בחדר – ועל כן יש צורך לעשות התאמה ולבחור את התמונות בצורה מושכלת ואסתטית. במאמר הבא ניתן לכם מספר טיפים פשוטים וקווים מנחים שבעזרתם תוכלו לעצב את ביתכם בצורה היפה והמרשימה ביותר.

 

הגדירו את הקו העיצובי בבית

על מנת שתהיה הרמוניה עיצובית בביתכם, מוטב שתגדירו מראש מהו הקו העיצובי שתרצו שיהיה בבית. בין אם מדובר בבית קיים שאתם רוצים לרענן את העיצוב בו ובין אם מדובר בבית חדש לחלוטין – הקו העיצובי צריך להיות אחיד, ועל כן נרצה לערוך התאמה אסתטית בין הפריטים והצבעים בבית, לרבות התמונות שנתלה על הקיר. לדוגמא, אם החלטנו על קו עיצובי נקי בצבעים בהירים – נרצה להתאים לקירות תמונות באותה פלטה של צבעים.

 

הרמוניה של צבעים

הצבעים הדומיננטיים בתמונות שבחרנו צריכים להשתלב באופן מושלם עם צבעי העיצוב הקיימים בחדר. המטרה היא ליצור הרמוניה נעימה לעין ואווירה רגועה בחדר. כך למשל אם נבחר בפלטת צבעים כהה, נרצה ליצור ניגודיות עם פלטת צבעים בהירה יותר עם התמונות שנתלה על הקיר – ולהפך. היכנסו למקום כמו אתר תמונה לפרטים נוספים. הרעיון הוא לשחק באופן אסתטי עם הצבעים הקיימים בחדר, התאמת הגוונים אחד לשני בצורה נעימה ויצירת ניגודיות אסתטית וחדשנית.

 

למסגר את התמונה

גם מסגרת התמונות משחקת תפקיד חשוב מאוד בהתאמת התמונות לחדר המיועד. קיים מגוון עצום בכל הנוגע למסגרות של תמונות שתוכלו להתאים לתמונות שרכשתם – מסגרות עבות, דקות, מסגרות צבעוניות ומסגרות עץ בצבעים נעימים. צבע ועובי המסגרת משחקים תפקיד עיצובי חשוב מאוד בקו העיצובי הכללי השורר בחדר – ועל כן מוטב שניקח את הבחירה ברצינות.

עבור תמונות שאינן מלאות בפרטים נרצה להתאים מסגרת עבה ודומיננטית יחסית, ולתמונות בעלות מגוון רחב של צבעים ופרטים נרצה להתאים מסגרת עדינה ודקה.

 

שחקו עם הגודל של התמונות

בחדרים מסוימים נוכל לתלות מספר תמונות בגדלים שונים ובחדרים מסוימים נרצה לתלות תמונה אחת גדולה, מרשימה ודרמטית – הרעיון הוא שנוכל לשחק עם הגדלים ככל שיעלה על רוחנו. בחירת גודל התמונות תשפיע רבות על האווירה העיצובית שתשרור לבסוף בכל חדר, לכן נרצה לחשוב מהו אופי החדר אותו נרצה לבנות. לדוגמא – לחדר ילדים מומלץ לתלות מספר תמונות קטנות באותו הנושא, ולסלון נבחר דווקא תמונות גדולות יותר בעלות נוכחות מורגשת.

תמונות

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »