חיפוש

איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות כך. אתם יכולים לבחור מעצבת פנים מומלצת ולהנות מרוגע ואמון במעצבת שתעשה את העבודה כמו שאתם רוצים וכמו שהיא יודעת.

איך מתחילים?

אתם עומדים לפני שיפוץ הבית ואתם מודעים לחשיבות תכנון חלל הדירה בצורה מקצועית. אתם מעוניינים להגיע אל מעצבת פנים מקצועית. זה הזמן שלכם להתחיל לברר.. ההמלצה הראשונית היא לשאול חברים ששיפצו לאחרונה את הבית שלהם. לאחר מכן תוכלו לבקר אצל אתרי מעצבות פנים מובילות כמו אתר הבית של שירי שלום https://www.shirishalom.com. כך תוכלו להיכנס ולהתרשם ממידע קיים, מקצועיות וניסיון.

גם לרשתות החברתיות יש מה להוסיף ואתם בהחלט יכולים לחפש את שם המעצבת המומלצת לרשת החברתית ולקבל מידע קיים. בשלב הבא אל תהססו להרים טלפון אל מעצבת הפנים עליה שמעתם המלצות. תוכלו לשאול מה הקו העיצובי איתו היא מרבה לעבוד. כל מעצבת פנים תדע לעצב בכל סגנונות העיצוב. אך לכל אחת כזו יש קו עיצובי מסוים בו היא טובה יותר.

כדאי שתבקשו לראות עבודות לדוגמא. אל תשכחו להקשיב לאינטואיציה הפנימית שלכם. ישנה חשיבות רבה לחיבור האישי של בעל המקצוע לבין הלקוח. במיוחד כאשר מדובר בעיצוב פנים המצריך ירידה לפרטים קטנים והבנה של הצבעים והעיצובים האהובים על הלקוח.

מעצב פנים

למה לשכור שירותי עיצוב פנים?

לא כולם מודעים לחשיבות עיצוב פנים ולכן חשוב להסביר. עיצוב פנים הוא עניין של תכנון וחלוקה מחדש. הרי ברגע שיש לכם שטח דירה וממנו אתם רוצים להפיק את המירב. באמצעות חלוקה נכונה של השטח, אתם יכולים לקבל שטח מנוצל יותר מחולק בצורה יעילה יותר ומתוכנן באופן נכון יותר. בשלב הבא המעצבת תתשאל אתכם ותגלה מהו הקו העיצובי המתאים לעיצוב הבית שלכם, כך היא תפנה אתכם לרכישת ריצוף, חיפוי קירות וארונות מתאימים.

מעצבת הפנים אליה תפנו תסייע לכם בבחירת הריהוט והאביזרים המשלימים כך שנראות הדירה תהיה מותאמת לחלום שלכם. מעצבת פנים אמורה להכיר גם את החנויות המתמחות בתחום ורכישה דרכה תוזיל לכם את עלויות הרכישה.

 

מה חשוב לבדוק בבחירת מעצבת פנים?

כאשר אתם בוחרים מעצבת פנים, חשוב שתבדקו שהיא אכן מקצועית ובעלת וותק. אך יחד עם זאת, חשוב שתבדקו שהיא אמינה וקשובה לרצונות לקוחותיה. כזו שיודעת להבריק רעיונות גם כשהתקציב לבנייה הוא מוגבל. בדקו מה כולל השירות ומה כלול במחיר. לכל מעצבת מחירון משלה. ההבדלים בין המחירים נעוצים בניסיון, בותק ובמקצועיות. פעמים רבות שווה לשלם את  המחיר היקר ולא לפנות אל הזול שמתברר לאחר מכן כיקר מידי.

 

לסיכום

השוק מוצף במעצבות פנים טובות יותר או פחות. כדי לבחור מעצבת טובה חשוב לעשות שיעורי בית כמו שסיכמנו כאן.

מעצב פנים

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
עיצוב פנים
שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין

קרא עוד »