חיפוש

איך לבחור גגון הצללה לגינה שלכם?

יש כל כך הרבה סוגים ודרכים להצליל את שטח הגינה שלכם, אז החלטנו לעשות לכם סדר ולתת לכם את הטיפים הכי טובים שיעזרו לכם לבחור נכון מבין כל האפשרויות הקיימות.

 

אתם צריכים צל בגינה שלכם

אם ברשותכם בית עם גינה, אנחנו ממליצים לכם לדאוג לפתרון הצללה בהקדם. ללא גגון הצללה יהיה לכם קשה להנות משטח הגינה או מלבלות בחוץ. במיוחד במדינה כמו שלנו, בה החורף קצרצר והקיץ ארוך ותופס נפח גדול מסך הימים בשנה.

 

בטיחות ובריאות לפני הכל

השמש בקיץ הישראלי יכולה להיות חזקה ומסוכנת במיוחד. הגינה שלכם צריכה לאפשר לדיירי הבית לבלות בחוץ אך שיהיו בה גם אזורי צל גדולים ולא רק שמש קופחת. מעבר לבחינה הבריאותית, הגינה שלכם יכולה להשתפר מאוד עם  גגונים מעוצבים וחשמליים.

 

פתרונות הצללה לגינה

כיום קיימים מגוון רחב של פתרונות הצללה לגינת הבית. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הפתרון שהכי מתאים לכם, לגינה ולבית. יש באפשרותכם לבחור מסוככים חשמליים, עד לפרגולות עץ ולגגונים מעוצבים. את כל פתרונות הצללה אפשר לרכוש מחומרים עמידים לכל מזג אוויר.

 

התאמת העיצוב לבית ולגינה שלכם

גגונים הם כמובן שימושיים ועמידים אך בנוסף לכל היתרונות האלו חשוב שהם גם יהיו מעוצבים ומתאימים לבית ולגינה שלכם. ההשפעה שיש לגגון על הגינה היא עצומה, אך היא צריכה להיות גם הרמונית עם עיצוב הבית שלכם. אל תוותרו על העיצוב! כיום יש מבחר גדול של פתרונות הצללה יפים ובשלל עיצובים משדרגים.

 

לפי מה בוחרים גגון לגינה?

אם אתם מתלבטים, כדאי לקחת בחשבון כמה פרמטרים שיקבעו בסופו של דבר מה תבחרו. הפרמטרים הם: תקציב, סוג החומר והעיצוב. שלושת הקריטריונים האלה הם העיקריים ביותר והם מה שיקבע איזה פתרון הצללה תבחרו בסופו של דבר.
ניתן להשתמש במעצב פנים או אדריכל ולהפוך את המשימה לעבודתם של מקצוענים בתחומים ובכך להיות בטוחים שבחרתם הכי טוב בעבורכם!

 

מה היתרונות בהצללת הגינה?

  1. ארוחות בחוץ: כאשר יש לכם גגון, או כל סוג הצללה, אתם יכולים לעשות ארוחות בוקר או צהרים בגינה עם כל המשפחה. בקיץ עם שמש זה בלתי אפשרי לשבת ולהנות מהארוחה בשמש והחום.
  2. ניצול שטח הגינה: כשיש לכם צל בגינה אתם מנצלים טוב יותר את שטח הגינה. יותר כיף לעשות פעילויות בחוץ כמו אימון או קריאה של ספר טוב.
  3. בריאות: כידוע, חשיפה מרובה לשמש היא אינה בריאה לעור ולגוף. לכן כדאי לדאוג שהגינה שלכם לא מסכנת את הבריאות שלכם.
  4. היברידיות: ישנם פתרונות שיאפשרו לכם לקפל את הגגון ולאפשר לשמש לחדור אל הגינה שלכם או לפרוס אותו ולהנות מהצל.

 

לסיכום

גגונים לגינה יכולים להיות יפים, חזקים, בטוחים ועמידים. ישנם יתרונות רבים וסיבות חשובות שבגינן שווה לרכוש גגון לגינה שלכם.

יוטה

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »