חיפוש

איך בוחרים אוכל לגורים?

בחירה של אוכל לגורים צריכה להתבצע תוך ידע מעמיק בתחום. שכן, גורים של כלבים, בדומה לתינוקות של בני אדם, הם יצורים קטנים שצריכים אוכל מזין ובריא כדי להתחזק ולגדול לא רק מבחינה פיזית, אלא גם מבחינה קוגניטיבית. בשורות הבאות נציין בפניכם את ההליך של בחירת אוכל לגורים, את החשיבות לבחירת אוכל זה ומידע נוסף שאתם חייבים לדעת רגע לפני שאתם ניגשים לחנות חיות.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר ששמענו על מקרה מצער של בעל כלב שנפטר לא מזמן. מדובר היה בכלב די צעיר, שהבעלים שלו לא ידע כי עליו לבחור לו אוכל איכותי ומזין מגיל צעיר. בעל הכלב הוא במקרה אדם קרוב אלינו, שסיפר לנו בדיעבד על האוכל שנתן לכלבו האהוב, מבלי לדעת בכלל שמדובר באוכל שאינו מתאים לו כלל. הדבר גרם לנו להבין שצריך לצאת בסדרת מדריכים שתעסוק בנושא. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרה ובהמשך נוציא הסבר לבחירת אוכל לכלבים בוגרים. הישארו אתנו ותוכלו להיות בטוחים שאתם מאפשרים לגור שלכם לאכול נכון.

 

איך תבחרו את האוכל לגור שלכם? – השלב ה – 1

בשלב הראשון, אתם צריכים לברר פרטים על מותג אוכל לכלבים מומלץ. כזה שכולם מסביב בוחרים לגורים שלהם. כדי שתוכלו לדעת באיזה מותג מדובר, אתם צריכים לערוך בירור מקיף. ההמלצה שלנו היא לערוך סקר קצר או לכתוב פוסט ברחבי הרשת. אתם יכולים לעשות זאת למשל באחת הפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • טוויטר

מההיכרות שלנו את התחום, אנו יכולים לומר לכם שסביר להניח שתגלו שיש לא מעט המלצות על אוכל לגורים, פשוט בגלל שמדובר במותג מוביל לגורים.

 

איך תבחרו את האוכל לגור שלכם? – השלב ה – 2

בשלב זה אתם צריכים לבדוק שיש לכם חנות חיות מומלצת. כזו שכל בעלי הכלבים שבאזור קונים ממנה (בטוח יש חנות כזו). אם אתם לא רוצים לבדוק את הפרטים הללו ברחבי הרשת, תדעו שאתם יכולים לפנות אל בעלי כלבים בגינות כלבים או בעת סיבוב ברחוב ולברר איתם איפה הם קונים את האוכל שלהם. שכן, חשוב שתהיו בטוחים שמדובר בחנות איכותית.

 

איך תבחרו את האוכל לגור שלכם? – השלב ה – 3

בשלב זה אתם צריכים לבחור את הטעם המתאים ביותר לכלב שלכם. שכן, לכל כלב יש טעם אחר. יכול להיות שהכלב של השכנים יעדיף לאכול מזון בטעם עוף והכלב שלכם יעדיף אווז. כדי שתוכלו לדעת זאת, עליכם להגיע אל חנות מומלצת ולערוך טעימות במקום. האוכל שהכלב שלכם יעדיף יהיה זה שייבחר על ידיכם בסופו של דבר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור את האוכל המתאים ביותר לגור שלכם. אנו מאחלים לכם שתבחרו את האוכל הטוב והטעים ביותר עבורו ושיהיה לכם בהצלחה.

מזון לגורים

אולי יעניין אותך גם

גור כלבים
בעלי חיים
הכירו את הגזע פודל טוי

אם אתם מכירים את הפודל טוי, אתם יודעים שמדובר בגזע הכלב החמוד ביותר שתפגשו. הפודל טוי, נראה ממש צעצוע, אבל היכולות שלו מוכיחות שהוא הרבה

קרא עוד »