חיפוש

איך אמני חושים קוראים מחשבות

לקרוא מחשבות זה אחד הכישורים המבוקשים ללא ספק. אצל אמני חושים קריאת מחשבות נראית אמיתית לגמרי. את המיומנות הזאת אפשר ללמוד אם תשקיעו מספיק בזמן לימוד והרבה תשומת לב. אז איך בעצם אמני חושים קוראים מחשבות?

 

לא באמת קוראים מחשבות

איך אמני חושים קוראים מחשבות? בעצם, לא מדובר בקריאת מחשבות טלפתית, למרות שככה זה נראה אצל אמן חושים טוב. אנשים לא באמת יכולים  לזהות במדויק מה אדם חושב בפרטים מוחשיים  וכו', לפחות עדיין לא . אז מה בעצם אמן חושים עושה ואיך הוא מצליח לדעת מה המשתתף יגיד, יבחר או יעשה? לתמונה הזאת נכנסים מגוון כישורים שהופכים אמן חושים למנטליסט – אמן בידור שנראה כאילו קורא מחשבות של מישהו במובן המילולי.

קריאת מחשבות בעזרת מנטליזם ואומנות חושית קשורה למעשה בביצוע איכותי של תרגילים מנטליים העוזרים לאמן לקרוא את שפת הגוף ואת התגובות של המשתתף. בעזרת מיומנות ופרשנות טובה, ניתן להבין מה המשתתף חושב או להבין את הכיוון שאליו המחשבות שלו נוטות. בעזרת תובנה עמוקה ובאמצעות עוד כישורי מנטליזם, אפשר לכוון את החשיבה של המשתתף לכיוון מסוים בלי שהוא מרגיש, מה שיגרום לתוצאה להיות מדהימה במהלך ההופעה.

 

איך ניתן ללמוד ל"קרוא מחשבות"

אמני חושים רבים מצליחים ללמד את עצמם "לקרוא מחשבות" בעזרת סרטונים, ספרים ושעות מרובות של תרגול. יש ספרים מקצועיים שמפרטים בפרטי פרטים (רובם אמנם כתובים באנגלית) איך ללמוד לקרוא מחשבות. בספרים הללו ישנם הסברים מפורטים על טכניקות רבות ועל שיטות לקרוא מחשבות בעזרת מנטליזם.

אפשר גם למצוא סרטונים ומדריכים רבים ויש אפילו קורסים דיגיטליים דרכם  ניתן ללמוד טכניקות של מנטליזם ולהתאמן בביצוען. כמובן שאפשר גם ללמוד מאומן חושים אחר, כזה שמנוסה יותר, מיומן וותיק, ויכול להיות מנטור מעולה עבור אמן חושים מתחיל. הלמידה תהיה אפקטיבית, חווייתית וקלה יותר.

 

אלמנטים המסייעים בקריאת מחשבות

יש גם אלמנטים כלליים יותר הכלולים בתהליך  למידת קריאת מחשבות עבור סוגים שונים של מנטליזם:

  • שפת גוף – תקשורת לא מילולית ושפת גוף מעבירות שפע של מידע בלי שנשים לב בכלל.
  • אינטואיציה מדויקת וחזקה במיוחד.
  • טכניקות להקשבה עמוקה ואיכותית, ויכולת ליצור מהר קשר אישי ואמיתי עם המשתתף.
  • הבנת רמזים שונים והבנת הקשר לפי הצורה שאדם מדבר, המהות והסגנון.
  • זיהוי וחיפוש טריגרים מילוליים המספקים מידע רב לאמן החושים.
  • דמיון מודרך – זו גם טכניקה שמאפשרת לכוון את האדם המשתתף לעבר חשיפה של אותם פרטים שאמן החושים חותר לדעת, מבלי שהמשתתף מודע לכך בכלל.
  • שימוש בפרמטרים שונים שקשורים לאינטואיציה של הקול והדיבור של המשתתף

אז האם באמת אפשר לקרוא מחשבות? כנראה שעדיין לא, אבל בהחלט אפשר להצליח לתעתע בנו ובמוח שלנו ולגרום לנו להאמין שכן.

אמן חושים טוב

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »