חיפוש

איזון בין יופי לפרקטיות: כך תעצבו את המשרד הביתי שלכם

עיצוב של משרד ביתי מאפס, להבדיל ממשרדים גדולים של חברות גדולות, צריך להתבצע תוך התחשבות עם השטח המצומצם של החלל הקיים. מומחים בתחום העיצוב ידגישו שיש צורך באיזון שיבוא לידי ביטוי בין העיצוב לפרקטיות. מדריך זה ירכז את כל האינפורמציה החיונית שתאפשר לכם לעצב את המשרד על הצד הטוב ביותר. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם משרד מושלם מכל הבחינות.

 

השלב ה – 1: תצבעו את הקירות מחדש

יש מי שבוחרים לנקות תחילה את המשרד הקיים, בעוד אחרים מכניסים רהיטים שהיו בבית ולא משמשים אותם יותר. אנחנו ממליצים להימנע מכל אלה ולהתחיל קודם כל בצביעת הקירות של המשרד. שכן, אתם תרצו לשבת בחלל שיכניס אתכם למוד של "פרודוקטיביות". תרחיש שכזה יכול לבוא לידי ביטוי רק במידה ותבחרו בצבע חמים שיגרום לכם לרצות להתיישב במשרד ולא לצאת ממנו. נמליץ בהזדמנות זו להימנע מצביעה בצבע לבן או קרם בלבד ולהעדיף לצבוע קיר אחד בצבעים בעלי נוכחות, למשל:

  • כחול אוקיינוס
  • צהוב חרדל
  • ירוק בקבוק

 

השלב ה – 2: תבחרו ריהוט מתאים

זה הזמן לבחור את הריהוט המתאים ביותר למשרד שלכם. אל תבינו לא נכון, אנו ממליצים לשלב בין סוגי רהיטים שונים, כך שכדאי בעינינו לבחור בשולחן וינטג' ולהציב על ידו מדפי מתכת. נסביר שמאחורי השילוב התמוה הזה ניצבת הפרקטיות שהוצגה בקצרה בתחילת המדריך. רגע לפני שנמשיך לשלב השלישי, נציע לכם לבחור במינימליזם שיאפשר לכם לנוע בנינוחות בתוך המשרד הצפוף.

המשרד הביתי

 

השלב ה – 3: תוסיפו צמחיה

אי אפשר לעסוק בעיצוב של משרדים ביתיים מבלי לציין מילה או שתיים על צמחיה ירוקה שמכניסה אור וחיות לחלל. ההמלצה שלנו היא להניח את הצמחים על גבי מדפים ומתקני תצוגה שעשויים מחומרים עמידים. אם טרם בחרתם כאלה, כדאי שתיכנסו לקטלוג של אריזון מתקני תצוגה ותבצעו הזמנה של רהיט שמתאים עבורכם. לאחר מכן, תעמידו עליו צמחים רב שנתיים (שמצריכים טיפול בסיסי ביותר). בחירה חכמה שכזו תאפשר לכם להתנהל במשרד מבלי לחשוש ששידת העץ או רהיט אחר יתרטב ממי ההשקייה.

 

השלב ה – 4: תבחרו אקססוריז שיאפשרו להכיר בכם

רגע לפני שתחנכו את המשרד הביתי שלכם, עליכם לבחור בפריטים שיוסיפו חן למשרד, אבל לא רק. שכן, הם גם יאפשרו ללקוחותיכם להכיר בתחומי העניין שלכם מקרוב. נסביר יש מי שבוחרים למשל להניח על גבי השולחן מדליה שקיבלו לאחר שלקחו חלק בתחרות מסוימת. אחרים מעדיפים להציב פסלים שהכינו על גבי מדפי מתכת ועוד.

 

השורה התחתונה

עיצוב המשרד הביתי מצריך היכרות מעמיקה עם 4 השלבים שהוצגו לעיל. מי שיבצעו את השלבים הללו לפי הסדר, צפויים לקבל משרד ביתי מושלם שיאפשר להם לעבוד באופן פורה ומועיל.

המשרד הביתי

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
עיצוב פנים
שלושה כללים לעיצוב פנים

כאשר אנו ניגשים לעצב חלל, בין אם הוא מיועד למגורים או לעבודה, ישנם שלושה כללים עיקריים שמנחים אותנו: ניצול חכם של החלל, שילוב נכון בין

קרא עוד »
מעצב פנים
עיצוב פנים
איך לבחור מעצבת פנים

כשבוחרים מעצבת פנים, עורכים בירורים מקיפים, מחפשים להתרשם מתיק עבודות ולא רגועים עד שלא רואים את העבודה הולכת ונעשית. אבל זה ממש לא חייב להיות

קרא עוד »