חיפוש

מעצבים מחדש את הגינה או המרפסת – איזה מנגל הכי ישתלם לכם?

סוף סוף החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את הגינה או המרפסת? אל תחושת התרעננות והתחדשות מתלוות במקרים רבים לא מעט התלבטויות, כאשר המרכזית בהן היא סוג המנגל המתאים. כן, אולי תופתעו לשמוע, אתם ממש לא לבד. כל ישראלי שני בממוצע מוצא את עצמו מחדש את הגינה או המרפסת ומחליט שזהו הזמן להשתדרג במנגל חדש. רגע לפני שתקנו מנגל באקראי, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נפרט עבורכם מהו המנגל שהכי ישתלם לכם. אתם מוכנים? בואו נתחיל.

 

גריל גז על גלגלים

רגע לפני שנתחיל בפירוט מעמיק אודות גריל גז, אנחנו חייבים לציין את היתרון המרכזי שגרם לנו להציע לכם אותו ראשון. מדובר כמובן בניקיון. אתם יכולים להעמיד גריל גז בגינה או במרפסת מבלי לחשוש שההתעסקות איתו תלכלך את הריפודים החדשים שקניתם או תשחיר חלילה את הדק או הפרגולה.

היתרון בכך שמדובר בגריל גז על גלגלים זו האפשרות להעביר אותו ממקום למקום. הרי אחת לכמה זמן, אתם תרצו לרענן את העיצוב. תאמינו לנו, אם תבחרו בגריל גז שאינו על גלגלים, אתם תתחרטו על כך. פשוט כי לא יהיה לכם את הכוח להעביר אותו בכל פעם מנקודה אחת לאחרת.

 

מעשנת בשר

ישנן אינספור יתרונות למעשנת הבשר בכל הנוגע לאופן הכנת הבשר ולתוצאה הסופית, אבל אנחנו כאן כדי להתמקד יותר בפאן העיצובי. האפשרות השנייה שאנו מציעים לכם היא, איך לא מעשנת הבשר. אתם יכולים לבחור בין מעשנת פלט למעשנה חשמלית בהתאם ליכולות שלכם.

אם תשאלו אותנו, אנחנו נוטים להמליץ לכם לבחור במעשנה החשמלית. בדומה לגריל גז, בחירה זו תאפשר לכם ליהנות מיתרון משמעותי בכל הנוגע לניקיון. להלן כמה יתרונות בכל הנוגע לתפעול המעשנה:

  • מעשנת פלט חשמלית מאפשרת לכם לשלוט טוב יותר על הטמפרטורה
  • אין התעסקות מיותרת עם פחמים
  • הליך הבישול הינו קל ביותר, מהיר ונקי

 

אנחנו מודים שעיצבנו לא מזמן את הגינה שלנו מחדר והחלטנו לרכוש מעשנת בשר. אנחנו נהנים מההחלטה הזו בכל יום. אנחנו מזמינים אתכם להשאיר את הלבטים בצד ולבחור במעשנת בשר. לרכישת מעשנת בשר – לחץ כאן ממש עכשיו.

 

גריל גז מובנה

אם אתם מעצבים מחדש את הגינה שלכם ואתם מתכננים להכין בשר באופן קבוע , כדאי שתשקלו להוסיף מטבח חוץ. ברגע שיש לכם מטבח חוץ, אתם יכולים ליהנות מכל העולמות. הדבר מאפשר לכם להכין בשרים בנוחות, כאשר כל המצרכים והחפצים הדרושים לכם נמצאים בהישג יד. בחרתם להוסיף לגינה שלכם מטבח חוץ? כדאי שתשלבו בו גריל גז מובנה. בדרך כלל ניתן להוסיף אותו בבסיס של האי, אך ניתן לשלב אותו גם באזורים אחרים של המטבח.

 

מעשנת בשר

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »