חיפוש

אורזים נכון: כך תארזו מזוודה בצורה נכונה

בין אם אתם טסים למטרת הנאה או עסקים – אתם ודאי לוקחים איתכם מזוודה ולא רוצים להגיע למצב של משקל יתר. איך מצמצמים את האריזות ומכניסים למזוודה אחת את כל מה שחשוב? לפניכם טיפים שימושיים.

 

איך לארוז נכון?

אם אתם רגילים לקפל את הבגדים, להניח את הנעליים בתא ייעודי או להגיע למטוס כשאתם עוטים עליכם שכבות רבות, אתם עושים משהו לא נכון. אומנם אף אחד לא הבטיח שאריזת מזוודה תהיה קלי קלות, אך זו בהחלט לא חייבת להיות משימה מסובכת ויש כמה טריקים פשוטים שיסייעו לכם לצלוח אותה כמו גדולים. לטיפים נוספים ומידע שימושי נוסף לחצו כאן.

לארוז מזוודה

מינימליזם הוא שם המשחק

בין אם אתם טסים עם טרולי בלבד או יכולים לשלוח מזוודה לבטן המטוס, קחו איתכם כמה שפחות ציוד. מעבר לנוחות והרגשה טובה שלא לקחתם ציוד שלא יהיה בשימוש, יהיה לכם מקום ספייר לשופינג, בלי שעננת "משקל עודף" תרחף מעליכם.

טיפ לגבי איפור וטואלטיקה: כדאי לקחת איתכם דגמים מוקטנים של הפריטים האהובים עליכם – זה הזמן לשלוף את הדוגמיות.

 

אל תחכו לדקה ה-90

כדי לשמור על עקרון המינימליזם, כדאי שתקדישו לכך זמן מראש, תוציאו את תכולת הארון שלכם ותבחרו ביגוד לכל יום בטיול. בנוסף לחיסכון במקום, זה יחסוך לכם זמן יקר של לבטים בחופשה. אירזו לכל יום ביגוד בוקר וערב, בדגש על בגדי בייסיק בצבעים ניטרליים שיכולים לשמש אתכם בכמה הזדמנויות. וודאו שהכל נקי, מגוהץ ומחמיא לכם.

בנוסף, ביחרו אקססוריז מתאימים ורכזו בסמוך תרופות, קוסמטיקה, מכשירי חשמל (אל תשכחו מטען ומתאם).

לארוז מזוודה

Keep it Simple

זה בסדר לרצות "לדפוק הופעה" אבל הקפידו שלפחות מחצית מהביגוד שלכם, בדגש על נעליים ואקססוריז בצבעים ניטרליים שיאפשרו לכם לשלב אותם עם כל אאוטפיט כמעט.

 

לבנים וגרביים

נראה שהם לא תופסים הרבה מקום אבל גם כאן לא כדאי להתפרע – אירזו כמות מספקת לכל יום פלוס מעט ספייר. תמיד אפשר לכבס ביד או לרכוש בזול. את הנ"ל כדאי לארוז בתיק קטן ייעודי, למעט גרביים שאפשר לדחוס לנעליים ולחללים פנויים במזוודה ולחסוך מקום.

 

OCD – אירזו לפי הסדר

בתחתית המזוודה הניחו את הנעליים ובסמוך להן את התיקים המיוחדים עם המוצרים הנלווים (איפור, תרופות וכד') – בין לבין דחסו את הגרביים והלבנים ומעליהם הניחו את הביגוד באחת מ-2 טכניקות – גלגול או שימוש בשקיות מיוחדות (השקיות המפורסמות שיש לשאוב כדי להוציא מהן את האוויר). לבסוף, הניחו את הבגדים שעשויים להתקמט ואם יש מוצרים שבירים, עטפו אותם ומיצאו עבורם מקום בין השכבות.

לסיכום, כל חופשה מתחילה באריזות ואומנם לא מדובר בתורה מסיני, אבל יודעי דבר טוענים שאריזה נכונה משפרת את איכות החיים, חוסכת כאב ראש ומשאירה מקום לשופינג.

לארוז מזוודה

אולי יעניין אותך גם

מערכת פוטו-וולטאית (PV)
כללי
מהי מערכת סולארית ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות, הצורך במקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה וברי קיימא נעשה ברור יותר ויותר. אנרגיה סולארית, שנרתמת באמצעות מערכות סולאריות, התגלתה כאחד הפתרונות ברי הקיימא המועילים

קרא עוד »
שיפוצניק מתחיל
כללי
המדריך לשיפוצניק המתחיל!

היציאה לדרך שבסופה תוכלו להיות שיפוצניקים יכולה להיות מרגשת ומשתלמת, אבל כדי להצליח באמת חשוב להתחיל עם היסודות. בין אם נכנסתם לבית חדש ואתם להוטים

קרא עוד »
אירועים בעיר שלך
כללי
3 אירועים מרגשים בעיר שלכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להפקתם של אירועים מרגשים רבים בערים שונות ברחבי הארץ. בירור שערכנו בנושא גילה שהתרחיש מתקיים לאחר שראשי הערים המרכזיות שוחחו אחד

קרא עוד »