חיפוש

אגרנים כפייתיים והחלטתם שנמאס לכם – איך לפנות את הדירה מחפצים המיותרים

כל אחד בוודאי מכיר אגרן כפייתי כזה או אחר או שאתם סובלים מהבעיה הזו מדובר בהפרעה נפשית לכל דבר של אדם שאוסף חפצים שונים מבלי שיש לו צרוך בהם כלל.

הוא אוסף מגוון רחב של מוצרים. בניגוד לאספן המתמקד בתחום מסוים אגרן אוסף מוצרים ורהיטים שונים מכל הבא ליד ברוב המקרים הוא לא ישתמש בהם כלל.

התוצאה הסופית היא עגומה בית מלא ברהיטים ומוצרים שאין להם שימוש במצבים קיצוניים לא ניתן כלל לחיות בבית בצורה נורמלית. הבעיה היא שהאגרן הכפייתי לא מודע כלל לבעיה ואפילו מתכחש לה ולכן יש צורך בפינוי דירות.

 

3 סיבות למה צריך חברה מקצועית בפינוי דירה של אגרן כפייתי

כמויות של פסולת

אגרן כפייתי אוגר חפצים שונים לעיתים לאורך שנים רבות הוא אינו מפנה אותם מביתו שמא הוא חושש כי יצטרך אותם בסופו של דבר או שלעיתים רבות הוא נקשר אל החפצים ואינו מעוניין לפנות אותם.

לעיתים חפצים אלו נשארים לאחר מותו ומדובר על כמויות גדולות של פסולת שאין לה שימוש. במקרה של אגרן כפייתי לא מדובר רק בפסולת אלא גם בפסולת אורגנית. לעיתים אגרן כפייתי אוגר קופסאות שימורים עם שאריות אוכל הן מרקיבות וגורמות לריח לא נעים ולכן פינוי הדירה צריך להתבצע על ידי חברה מקצועית שיכולה להגיע עם הציוד המתאים ולפנות את הדירה בצורה טובה.

 

אמצעים מיוחדים לפנוי

מכיוון שלא רק מדובר על כמויות של פסולת אלא מדובר בפינוי רגיש האגרן הכייפתי נקשר לכל חפץ בבית שלו גם אם אינו זקוק לו כלל או שמדובר בפסולת מרקיבה לכן יש צורך להגיע לפנות את הבית עם אמצעי מיגון מריח רע או להגיע עם אמצעים שונים וציוד מקצועי שמטרתם לפנות את הבית מהחפצים.

פעמים רבות פינוי הבית יצטרך ליווי של איש מקצוע ויעשה יד ויד יחד עם האגרן הכייפתי על מנת שהפינוי יעשה לא רק בצורה מקצועית אלא גם בצורה רגישה שתעזור לאגרן הכפייתי להתמודד עם המחלה שלו ושיוכל לאפשר לשחרר את החפצים שאותם הוא כה אוהב.

 

ניקוי לאחר הפינוי

לא מדבר רק על פינוי מדובר על חיטוי ניקוי ולאחר פינוי דירה כאשר מדובר על ניקוי של דירות של אגרנים כפייתיים לא מדובר רק על ניקוי של דירה מלכלוך אלא על חיטוי שלה ולכן יש צורך להזמין חברה המתמחה בפינוי דירות של אגרנים כפייתיים ויש לה את כל הציוד הדרוש והמידע הרגיש על מנת להתמודד עם המקרים האלו.

לסיכום: מאמר זה מדבר על שלוש סיבות לצורך בחברה מקצועית לפינוי דירות של אגרן מקצועי בגלל כמויות הפסולת הצורך בליווי מקצועי ואמצעים מיוחדים והצורך בניקוי מיוחד של הדירה לאחר הפינוי מכל החפצים והלכלכוך שבה.

מעבר ציוד

 

אולי יעניין אותך גם

תיקון מוצרי חשמל
הכל לבית
תיקון מוצרי חשמל

למרות שתרבות הצריכה המהירה של ימינו מעודדת החלפת מוצרי חשמל תכופה, לא כדאי להתעלם מהיתרונות המשמעותיים של תיקון מוצרי חשמל. מעבר לעניין החיסכון הכלכלי הברור

קרא עוד »
מזרון זוגי
הכל לבית
כך תשפצו את חדר השינה!

שיפוץ חדר השינה שלך יכול להפיח חיים חדשים בחלל המגורים שלך, ליצור מקלט נעים ומתחדש. בין אם אתם מחפשים לעדכן את הסגנון הכללי, לשפר את

קרא עוד »

מנעול ביומטרי   בעולם של היום, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, ומנעולים ומפתחות מסורתיים אינם מספיקים עוד כדי לשמור על הבתים, המשרדים וחפצי הערך שלנו

קרא עוד »
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה
הכל לבית
כיצד מעצבים בית שצועק יוקרה?

עיצוב בית יוקרתי דורש הקפדה על פרטים, חומרים איכותיים ותחושה כללית של אלגנטיות ותחכום. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור בית ש"זועק"

קרא עוד »